Már nem lesz új fejezet

HA SZÜRKE 50 ÁRNYALATÁT KERESED, EZ ANNAK A KÖNYVNEK AZ ALAPTÖRTÉNETE!
NE REKLAMÁLD, HOGY A TWILIGHTBÓL ISMERTEK A NEVEK, MERT AZ ÍRÓJA EREDETILEG TWILIGHT FANFICTIONKÉNT ÍRTA MEG, TEHÁT Ő HASZNÁLTA AZ EDWARD ÉS BELLA NEVEKET, VALAMINT AZ EREDETI KARAKTEREK FIZIKA JELLEMZŐIT.

A MOTU fordítása 2013-ban befejeződött :)
2014 végén egy másik történetet kezdtünk fordítani, csak mert nekem tetszik, és mivel tetszik, úgy gondoltam, megosztom itt a történetet azzal, aki kíváncsi rá. Meg, hogy legyen élet a blogon.

2011. július 15., péntek

Negyvennegyedik fejezet



Bella, drágám…”
A hang lágy és meleg volt. Telve szeretettel és édes emlékekkel, amik az idők során eltávolodtak… és egy gyengéd kéz érintette meg az arcomat. Anyám ébresztgetett… a laptopot magamhoz ölelő, beburkoló álmomból.
Bella, édes szívem” – folytatta lágy éneklő hangján, amíg megpróbáltam magamhoz térni, pislogva a rózsaszín felhős égre.
Helló, anya” – nyújtóztam ki és felmosolyogtam rá.
Harminc perc múlva indulunk vacsorázni. Még mindig jönni akarsz?” – kérdezte kedvesen.
Oh, igen anya, természetesen.” – és erősen próbáltam elnyomni az ásítást, sikertelenül.
És, ez?... egy lenyűgöző darabja a technikának?”- mutatott a laptopomra.
A szarba.
Oh… ez?” – próbáltam lezserkedni, meglepettnek látszani… észreveszi anyám?
Úgy néz ki, körültekintőbb, mióta udvarlóra tettem szert.
Edward adta kölcsön. Azt hiszem, el tudnék vezetni vele egy űrrepülőt is, de én csak e-mailezésre és interneten való böngészésre használom.” Tényleg semmi
Gyanakodva fürkészett, leült az ágyra és egy hajtincsemet a fülem mögé simított.
Írt neked e-mailt?”
Oh, duplán a szarba.
Igen...” – a közömbösségem elpárolgott, éreztem, hogy elpirulok.
Talán hiányzol neki, huh?”
Remélem, anya.”
Mit írt?”
Oh, triplán a szarba. Eszeveszetten próbáltam valami elfogadható dolgot idézni az e-mailből… nem hiszem, hogy hallani akart volna dominánsokról, kötözésről, szájbekötözésről, bár ezt úgysem mondhatnám az aláírt papír miatt…
Azt mondta, hogy érezzem jól magam, de ne túlságosan.”
Ésszerűen hangzik. Hagyom, hogy elkészülj, drágám.” –és előrehajolva megpuszilta a homlokomat.
Örülök, hogy itt vagy, Bella. Csodálatos dolog látni.”
És ezzel a szerető kijelentéssel kiment. Hmmm, Edward és az ésszerűség… két olyan dolog, amiről azt gondoltam, hogy kölcsönösen kizárják egymást… de az e-mailje után…lehet, hogy minden lehetséges. Megráztam a fejem. Idő kell, hogy megemésszem a szavait. Talán vacsora után – majd tudok válaszolni.
Kimásztam az ágyból és gyorsan kibújtam a pólóból és sortból. Elhoztam magammal Rose szürke nyakba akasztós ruháját, amit a diplomaosztón viseltem. Ez volt az egyetlen gála cuccom, és az volt a jó a hőségben, hogy a gyűrődések kisimultak, úgyhogy tökéletes lesz a golf-klubban. Ahogy öltözködtem, felébresztettem a laptopot… az is élvezte a szunyókálást, hogy velem aludt, várnom kellett, amíg a levelezőprogram kapcsolódott a világhálóhoz.
Semmi új Edwardtól, a csalódottság szinte fájt.
Gyorsan írtam egy e-mailt neki.

Feladó: Isabella Swan
Tárgy: Te, mint bőbeszédű?
Dátum : 2009. június 2 19:08 EST
Címzett : Edward Cullen
Uram,
Ön egy igazán szószátyár író. Mennem kell vacsorázni, Phil golf-klubjába… és csak hogy tudja, forgatom a szemeimet a gondolatra… de ön és az ön viszkető tenyere igen messze van tőlem, úgyhogy a hátsóm biztonságban van… most legalábbis. Tetszett az e-mailje. Válaszolok, amint tudok.
Már hiányolom.
Élvezze a délutánját.
Az ön Bellája.

Feladó: Edward Cullen
Tárgy:  A hátsó feled
Dátum : 2009. június 2 16:10
Címzett : Isabella Swan
Elvonja a figyelmemet ez az e-mail cím… Szükségtelen hangsúlyozni, hogy biztonságban van –  most.
Élvezd a vacsorát, hiányzol, főleg a hátsód, és a csípős szád.
A délutánom unalmas lesz, csak az hoz némi fényt bele, hogy rád gondolok, meg a szemforgatásodra.
Azt hiszem, te voltál az, aki nagy szakértelemmel megmagyarázta, hogy mennyire szenvedek ettől a csúnya szokástól.
A te
Edward Cullen-ed
CEO, Cullen Enterprises Holdings Inc.

Feladó: Isabella Swan
Tárgy: Szemforgatás
Dátum : 2009. június 2 19:15 EST
Címzett : Edward Cullen
Kedves Mr. Cullen,
Fejezze be a levélírogatást nekem – vacsorázni készülök.
Ön is eléggé elvonja a figyelmemet – még így is, hogy a kontinens másik végében tartózkodik.
És igen – ki fenekeli el önt, ha forgatja a szemeit?
Az ön Bellája

Megnyomtam a küld gombot és abban a pillanatban magam elé képzeltem Mrs Robinsont. És nem tudtam elképzelni… hogy egy olyan korú valaki, mint az anyám, elveri Edwardot… ez valahogy olyan... rossz volt. Újból eltűnődtem mindazon a káron, amit okozott. Számat elkeseredetten összeszorítottam… találnom kell egy babát, hogy tűket szurkáljak bele, talán ez elmulasztja egy kissé a dühömet, amit érzek.

Feladó: Edward Cullen
Tárgy:  A hátsó feled
Dátum : 2009. június 2 16:20
Címzett : Isabella Swan
Kedves Miss Swan,
Még mindig tetszik a címben szereplő ’tárgy’, sok különböző módon. Szerencsére a magam sorsának kovácsa vagyok és senki nem büntet – kivéve az anyámat, alkalmilag – és Dr Banner-t természetesen. És te.
A te
Edward Cullened
CEO, Cullen Enterprises Holdings Inc

Feladó: Isabella Swan
Tárgy:  Megbüntetni… Én?
Dátum : 2009. június 2 19:25 EST
Címzett : Edward Cullen
Kedves uram,
Mikor venném a bátorságot arra, hogy megbüntessem önt, Mr Cullen?
Azt hiszem, valakivel összekever… ami aggodalomra ad okot.
Tényleg készülnöm kellene
Az ön Bellája

Feladó: Edward Cullen
Tárgy:  A hátsó feled
Dátum : 2009. június 2 16:25
Címzett : Isabella Swan
Kedves Miss Swan,
Írásban folyamatosan azt teszi. Felhúzhatom a cipzárját?
Az ön
Edward Cullenje
CEO, Cullen Enterprises Holdings Inc

Valamilyen ismeretlen okból kifolyólag szavai hatására elakadt a lélegzetem. Oh… játszani akar…

Feladó: Isabella Swan
Tárgy:  NC-17
Dátum : 2009. június 2 19:28 EST
Címzett : Edward Cullen
Ha választhatok, azt szeretném, ha inkább lehúzná.

Feladó: Edward Cullen
Tárgy:  Óvatosan azzal, hogy mit kívánsz…
Dátum : 2009. június 2 16:28
Címzett : Isabella Swan
ÉN IS.
Edward Cullen
CEO, Cullen Enterprises Holdings Inc

Feladó: Isabella Swan
Tárgy:  Pihegek
Dátum : 2009. június 2 19:30 EST
Címzett : Edward Cullen
Lassan…

Feladó: Edward Cullen
Tárgy:  Sóhajtok
Dátum : 2009. június 2 16:28
Címzett : Isabella Swan
Bár ott lennék
Edward Cullen
CEO, Cullen Enterprises Holdings Inc

Feladó: Isabella Swan
Tárgy:  Nyögdécselek
Dátum : 2009. június 2 19:34 EST
Címzett : Edward Cullen
ÉN IS

Bella!” – kiabált anyám. Ijedtemben nagyot ugrottam. Miért érzem magam ennyire bűnösnek?

Feladó: Isabella Swan
Tárgy:  Nyögdécselek
Dátum : 2009. június 2 19:34 EST
Címzett : Edward Cullen
Mennem kell
Később, baby.

Berontottam az előszobába, ahol anyám és Phil vártak. Anyám kissé rosszallóan nézett rám.
Drágám, jól érzed magad? Egy kissé piros vagy.”
Anya, jól vagyok.”
Nagyon csinos vagy, drágám.”
Oh, ez Rose ruhája. Tetszik?”
Haragosan pillantott rám.
Miért hordod Rose ruháját?”
Oh… ne.
Nos, nekem tetszik, neki meg nem.” – improvizáltam.
Kutató pillantást vetett rám, amíg Phil egyik lábáról a másikra állt a türelmetlenségtől, jesszusom… mintha a baseball pályán lenne a hazai ponton.
Holnap elviszlek vásárolni” – mondta anyám.
Oh, anya, nem kell ezt megtenned . Rengeteg ruhám van.”
Nem tehetek meg ennyit a lányomért? Na gyerünk… Phil éhezik.”
Nagyon igaz” – mordult Phil, szenvedő arccal megmasszírozva gyomra tájékát. Kuncogtam, ő meg a szemét az égnek fordította, ahogy kimentünk az ajtón.

A vacsora ízletes volt.  Furcsa volt látni anyámat a golf klub túl kifinomult közegében, annak minden pedáns, émelyítő, önmagát tisztelő atmoszférájával… olyan volt, mint egy valószínűtlen küzdőtér mind Phil, mind anyám részére… ennek ellenére sok párt üdvözöltek… nyilvánvalóan barátokat. Jézusom, az én bolondos anyám a golf klubban – képzeletet felülmúló. Néztem kettőjüket, nevettek, tréfálkoztak, sütkéreztek a szeretetben, amit egymás iránt éreztek. Phil előzékeny és gyengéd volt… anyám kacér és tréfálkozó volt. Élvezet volt látni, hogy még mindig olyan boldogok, mint azon a napon, amikor összeházasodtak… a házastársi boldogság még mindig élt és ragyogott a nyomasztó floridai hőség dacára.  Megittunk egy üveg bort, és anyám megpróbált több információt kisajtolni belőlem Edwardról. Sikeresen ellenálltam a három pohár bor ellenére.

Később, amikor a langymeleg víz alatt álltam a zuhanyzóban, elelmélkedtem, hogy mennyire megváltozott anyám… de az is lehet, hogy én változtam. Anyámnak sokáig szüksége volt rám, de most itt volt neki Phil. Úgy néztem, nagyon jót tesznek egymásnak, és ennek igazán örültem. Ez azt jelentette, hogy befejezhetem az aggódást anyám miatt, döntéseinek felülbírálatát…
És nagyon jó tanácsot adott… mikor kezdődött ez az egész? Mióta találkoztam Edwarddal. És miért van ez?
Végeztem, gyorsan megtörölköztem… hevesen vágyva arra, hogy visszatérjek Edwardhoz. Egy e-mail várt rám… még akkor küldte, amikor elmentem vacsorázni, néhány órával ezelőtt.

Feladó: Edward Cullen
Tárgy:  Plágium
Dátum : 2009. június 2 16:36
Címzett : Isabella Swan
Elloptad a mondatomat.
És itt hagytál.
Élvezd a vacsorát.
A te
Edward Cullened
CEO, Cullen Enterprises Holdings Inc

Feladó: Isabella Swan
Tárgy:  Kit mondasz te tolvajnak?
Dátum : 2009. június 2 22:18 EST
Címzett : Edward Cullen
Uram, ha jól tudom, ez a sor Emmetté eredetileg.
Itt hagytam, hogyan?
Az ön Bellája

Feladó: Edward Cullen
Tárgy:  Befejezetlen ügylet
Dátum : 2009. június 2 19:22
Címzett : Isabella Swan
Miss Swan
Visszajöttél. Nagyon hirtelen mentél el – és pont amikor a dolgok kezdtek érdekessé válni.
Emmett nem túl eredeti. Valakitől lopta.
Milyen volt a vacsora?
A te
Edward Cullened
CEO, Cullen Enterprises Holdings Inc

Feladó: Isabella Swan
Tárgy:  Befejezetlen ügylet?
Dátum : 2009. június 2 22:26 EST
Címzett : Edward Cullen
A vacsora laktató volt – örülni fogsz a következő hírnek.
Rengeteget ettem.
Kezdett érdekessé válni?
Hogyan?

Feladó: Edward Cullen
Tárgy:  Befejezetlen ügylet - határozottan
Dátum : 2009. június 2 19:30
Címzett : Isabella Swan
Direkt vagy értetlen?
Ha jól emlékszem, pont arra kértél, húzzam le a cipzárt a ruhádon.
És már éppen felkészültem rá, hogy megteszem.
Nagyon örülök, hogy eszel.
A te
Edward Cullened
CEO, Cullen Enterprises Holdings Inc

Feladó: Isabella Swan
Tárgy : Nos… erre valók a hétvégék
Dátum : 2009. június 2 12:36 EST
Címzett : Edward Cullen
Persze, hogy eszem… csak amikor veled vagyok, a bizonytalanság elveszi az étvágyamat.
Oh… soha nem szeretnék szándékolatlanul értetlen lenni… gondolom, ezt már kitaláltad.

Feladó: Edward Cullen
Tárgy:  Alig várom
Dátum : 2009. június 2 19:40
Címzett : Isabella Swan
Emlékezni fogok erre, Miss Swan, és semmi kétség, hogy ezt a tudást a magam hasznára fogom fordítani.
Sajnálattal hallom, hogy elveszem az étvágyát.
Azt hittem, nagyobb concupiscentiával[1] hatok önre.
Az én tapasztalatom legalábbis ezt mutatja, de jobb lenne, ha ön is így érezne.
Nagyon várom a következő alkalmat.
Az ön
Edward Cullene
CEO, Cullen Enterprises Holdings Inc

Feladó: Isabella Swan
Tárgy:  Edző nyelv-edzés
Dátum : 2009. június 2 22:36 EST
Címzett : Edward Cullen
Megint a nagyszótárral játszottál?

Feladó: Edward Cullen
Tárgy:  Korgás
Dátum : 2009. június 2 16:36
Címzett : Isabella Swan
Nagyon jól ismer, Miss swan.
Egy régi baráttal vacsorázom éppen, és most vezetni fogok.
Később, baby©
Edward Cullen
CEO, Cullen Enterprises Holdings Inc

Milyen régi baráttal? Nem gondolnám, hogy Edwardnak olyan sok régi barátja lenne… kivéve…őt. Csúnyán néztem a képernyőre. Égető, zöld, epebajos féltékenység öntött el váratlanul. Meg akartam ütni valamit… leginkább Mrs. Robinsont. Türtőztetve magamat, kikapcsoltam a laptopot és bemásztam az ágyba.
Tényleg válaszolnom kellett volna arra a hosszú e-mailre reggel… és most hirtelen mérges lettem. Miért nem látja Edward, hogy milyen is ő… egy gyerek-molesztáló. Lekapcsoltam a világítást… a sötétbe bámulva fortyogtam a dühtől. Hogy merészeli? Hogy merészelt felcsípni egy sebezhető kamaszt? Még mindig megteszi ezt? Miért hagyták abba? Különféle forgatókönyvek peregtek le a fejemben… elege lett Edwardnak… akkor még miért barátkozik vele…? Úgyszintén ő – egyáltalán férjnél van? Elvált? Jesszusom – vannak gyerekei? Van gyereke Edwardtól? Kisördögöm felemelte undok fejét, sokatmondóan nézett rám, és  a gondolat egyszerre meghökkentett és elundorított. Tud Dr. Banner Mrs Robinsonról? Kiküzdöttem magam az ágyból és újból bekapcsoltam a gépet. Türelmetlenül doboltam az ujjaimmal, amíg vártam, hogy feltűnjön a kék képernyő… ráböktem a Google ikonjára és beírtam a keresőbe ’Edward Cullen’. És a képernyő tele lett Edward képeivel… fekete nyakkendőben, sorozatban, jesszusom – Jake képei a Heathman-ból… fehér ingben, flanel nadrágban… Hogy kerültek ezek fel a netre? Apám, Edward nagyon jól nézett ki… gyorsan tovább haladtam… néhány üzleti rendezvény… egyik remek kép a másik után a legfotogénebb férfiről, akit ismerek… bensőségesen… BensőségesenIsmerem én Edwardot bensőségesen? Ismerem szexuálisan… és rájöttem, hogy sokkal több felfedezni valóm van. Tudom, hogy szeszélyes,nehézkes, érdekes, hűvös, kedves… jesszus, e az ember egy két lábon járó ellentét-egyveleg. Átléptem a következő oldalra… még mindig egyedül volt minden képen… és eszembe jutott, hogy Rose említette, nem talált egyetlen képet róla, ami találkán készült volna. Ebből született a ’buzi’ kérdés… majd a harmadik lapon volt egy kép, amin velem volt, a diplomaosztón. Az egyetlen kép róla, amin nővel van… és az a nő én vagyok. Milyen fura… rajta vagyok a Google-n. Bámultam magunkat a képernyőn. Meglepetten néztem a fényképezőgépbe, idegesen, egyensúlyomból kizökkenve… ez pont az előtt volt, mielőtt beleegyeztem, hogy megpróbálom. Edward a maga részéről lehetetlenül jóképű volt, hűvös és összeszedett, és az a nyakkendő volt rajta. Szememet meresztettem rá… milyen gyönyörű arca van… és ezt a gyönyörű arcot most Mrs Robinson bámulhatja. Lementettem a képet a kedvenceim közé és végignéztem mind a tizennyolc oldalt… semmi. Nem találtam Mrs Robinsont a Google-n. De tudnom kellett, hogy vele volt-e. Gyorsan e-mailt írtam Edwardnak.

Feladó: Isabella Swan
Tárgy:  Nyögdécselek
Dátum : 2009. június 2 23:58 EST
Címzett : Edward Cullen
Remélem kellemesen telt a vacsora a barátoddal.
Bella
Ui: Mrs Robinsonnal voltál?

Megnyomtam a küld gombot, és leverten másztam vissza az ágyba… elhatároztam, hogy kivallatom Edwardot a kapcsolatáról azzal a nővel. Egyik részem vágyott többet tudni, a másik részem el akarta felejteni még azt is amit valaha is mondott róla Edward. A menzeszem megjött, úgyhogy el ne felejtsem bevenni reggel a tablettát. Gyorsan beprogramoztam az emlékeztetőt a telefonomba. Az ágy melletti asztalra tettem, és lefeküdtem, és végül nyugtalan álomba merültem… arra vágyva, hogy bár egy városban lennénk, nem pedig 3000 mérföld távolságra egymástól.

Az egész délelőttös vásárlás és parton töltött délután után anyám úgy döntött, hogy az estét egy bárban tölthetnénk. Philt a tv előtt hagyva a One Ocean Resort Hotel menő bárjában találtuk magunkat az Atlantic Beach-en. A második Cosmopolitan koktélomat ittam… anyám a harmadikat. Felajánlotta, hogy további betekintést ad a gyenge férfilélek rejtelmeibe… ami elég nyugtalanító volt.
Tudod, Bella, a férfiak azt hiszik, hogy egy nő bármit is mond, az egy probléma, amit meg kell oldaniuk.  Nem egy olyan bizonytalan elképzelés, amit szeretnénk körbejárni,és beszélni róla, majd elfelejteni. A férfiak a cselekvést kedvelik.”
Anya, miért mondod ezt nekem?” – kérdeztem, nem tudva elrejteni bosszúságomat. Egész nap ilyeneket mondott.
Drágám, olyan elveszettnek tűnsz. Soha nem hoztál haza fiút… soha nem volt udvarlód, amíg Phoenix-ben laktunk. Azt hittem, valami alakul azzal a fiúval, akit Forksból ismersz… azzal a Jacobbal.”
Anya, Jacob csak haver.”
Tudom, drága szívem. De valami baj van…és nem hiszem, hogy mindent elmondtál.” – bámult rám, arcát anyai aggodalom töltötte el.
Csak egy kis távolságra volt szükségem Edwardtól, hogy átgondoljam a dolgokat… ez minden.  A közelsége elvakít.”
Elvakít?”
Igen. Bár nagyon hiányzik.” – merültem el a gondolataimban kissé. Egész nap nem volt hír Edwardról. Sem e-mail, semmi… Csábított a gondolat, hogy felhívom, jól van-e. Legrosszabb félelmem az volt, hogy autóbalesetet szenvedett, a második legrosszabb az, hogy az a Mrs Robinson ördögi hálójába fonta megint. Tudtam, ez irracionális, de amikor őróla volt szó, minden józan ítéletemet elvesztettem.
Drágám, ki kell mennem a mellékhelyiségbe.”
Anyám rövid távolléte lehetőséget adott, hogy újra ellenőrizzem a telefonomat. Egész nap titokban próbáltam ellenőrizni az e-mailjeimet. Végre – válasz Edwardtól.

Feladó: Edward Cullen
Tárgy:  Vacsora társaság
Dátum : 2009. június 3 21:40 EST
Címzett : Isabella Swan
Igen, Mrs Robinsonnal vacsoráztam.
Ő csak egy régi barát, Isabella.
Alig várom, hogy újra találkozzunk.
Hiányzol
A te
Edward Cullened
CEO, Cullen Enterprises Holdings Inc

Vele vacsorázott! Zsiborgott a fejem, ahogy az adrenalin és a düh átszáguldott a testemen. Minden rossz érzésem valóra vált, nagy robajjal átszáguldott rajtam… hogy tehette...? Két napja vagyok csak távol és ahhoz a boszorkányhoz rohant!

Feladó: Isabella Swan
Tárgy:  Vacsora társaság
Dátum : 2009. június 3 21:42 EST
Címzett : Edward Cullen
Ő nem csak egy régi barát.
Talált már magának egy másik serdülő fiút, hogy tönkretegye?
Téged már öregnek tart magához?
Ez az oka annak, hogy a kapcsolatotok véget ért?

Éppen megnyomtam a küld gombot, a mikor anyám visszatért.
Bella, nagyon sápadt vagy. Mi történt?”
Megráztam a fejem.
Semmi… igyunk még egyet.” – morogtam makacsul.
Összehúzta a szemöldökét, majd felnézett és intett az egyik pincérnek, majd a poharainkra mutatott. A pincér bólintott… értette az univerzális jelet „még egyszer ugyanazt.”
És amíg ő rendelt, gyorsan rápillantottam a Blackberrymre.

Feladó: Edward Cullen
Tárgy:  Plágium
Dátum : 2009. június 3 21:46  EST
Címzett : Isabella Swan
Ez olyan dolog, amit nem e-mailban óhajtok megtárgyalni.
Hány Cosmopolitan-t szándékozol még inni?
Edward Cullen
CEO, Cullen Enterprises Holdings Inc

Szent szar, itt van.



[1]    lat. heves, bűnös vágy

Nincsenek megjegyzések: