Már nem lesz új fejezet

HA SZÜRKE 50 ÁRNYALATÁT KERESED, EZ ANNAK A KÖNYVNEK AZ ALAPTÖRTÉNETE!
NE REKLAMÁLD, HOGY A TWILIGHTBÓL ISMERTEK A NEVEK, MERT AZ ÍRÓJA EREDETILEG TWILIGHT FANFICTIONKÉNT ÍRTA MEG, TEHÁT Ő HASZNÁLTA AZ EDWARD ÉS BELLA NEVEKET, VALAMINT AZ EREDETI KARAKTEREK FIZIKA JELLEMZŐIT.

A MOTU fordítása 2013-ban befejeződött :)
2014 végén egy másik történetet kezdtünk fordítani, csak mert nekem tetszik, és mivel tetszik, úgy gondoltam, megosztom itt a történetet azzal, aki kíváncsi rá. Meg, hogy legyen élet a blogon.

2011. szeptember 3., szombat

Negyvennyolcadik fejezet


Gyere” – nyújtotta ki kezét Edward. Kimásztam a pilótafülkéből. Megragadott, magához húzott, én odasimultam testéhez. Egyik kezével a hajamba túrt és hátrahúzta a fejemet, másik keze végigsiklott a gerincemen. Szorosan magához ölelt, megcsókolt… hosszan, erősen, szenvedélyesen, nyelve a számban… éreztem lélegzetét… hevességét, erekcióját… szent tehén… kint vagyunk a mezőn… és kezeim hajába fonódtak, magamhoz láncoltam… akarom őt – itt és most – a földön. Elszakította magát tőlem, rám bámult… szemei sötétek, ragyogóak voltak a kora reggeli fényben.
Reggeli” – suttogta, de úgy, hogy még ez is nagyon erotikus volt. Hogy tudja a sonka-tojás összeállítást olyanná tenni, mintha az a tiltott gyümölcs lenne? Különleges szakértelemre vall… Megfordult, megfogta a kezemet és elindultunk vissza az autóhoz.
Mi lesz a vitorlázóval?”
Valaki majd gondját viseli” – mondta közömbösen, de szemeiben vad érzékiség tükröződött… wow… megakasztja a lélegzetemet.
Most eszünk.”
Ennivaló… evésről beszél, amikor ő az egyetlen, amit akarok.
Gyere.” – mosolygott.
Soha nem láttam ilyennek… élvezet ilyennek látni. Azon kaptam magam, hogy mellette sétálok, kéz a kézben hülye, ostoba mosollyal az arcomon…mi t amikor tíz éves voltam és Charlie-val Disneyland-ben töltöttünk egy napot… na, az egy tökéletes nap volt. És ahogy kinéz, ez is pontosan ugyanúgy alakul.

Visszaértünk az autóhoz, éppen végighajtottunk az Atlantic Boulevard-on, amikor a telefonom időzítője jelzett. Oh, igen… a pirulám.
Mi volt az?” – kérdezte Edward, kíváncsian rám pillantva.
A kézitáskámban kutattam a dobozkát keresve.
Emlékeztető, hogy bevegyem a pirulámat…” – pirultam el.
Szája felkunkorodott a vigyorgástól.
Nagyon jó, ügyes vagy. Utálom a kondomot.”
Még inkább elpirultam. Leereszkedő, mit mindig..
Chris Martin szerenádozott az autóban éppen…Coldplay az iPod-on.

Tetszett, hogy úgy mutattál be Marknak, mint a barátnődet.” – dünnyögtem.
Mert, nem az vagy?” – húzta fel a szemöldökét.
Az vagyok? Azt hittem, szolgálót akartál.”
Azt akartam, Isabella, és most is azt akarok. Amint mondtam, mást is akarok, többet.”
Szent varjú… megint itt tart, remény öntött el, hirtelen alig kaptam levegőt.
Nagyon boldog vagyok, hogy többet akarsz” – suttogtam.
Célunk az örömszerzés, Miss Swan” – vigyorgott és a Nemzetközi Palacsintaházhoz kanyarodott.

NPH” – vigyorogtam vissza rá. Ki gondolta volna… Edward Cullen az NPH-ban.
8:30-at mutatott az óra, de az étterem még csendes volt. Édes vajszag, sült étel illata és fertőtlenítőszer szaga keveredett… nem igazán csábító aroma. Edward egy bokszhoz vezetett.
Soha nem képzeltelek volna téged ide” - mondtam ahogy beültünk a bokszba.
Apám mindig egy ilyen étterembe vitt bennünket, amikor anya üzleti ügyben utazott el. Ez a mi titkunk volt” – mosolygott rám, zöld szemei táncoltak. Majd kézbe vette az étlapot és beletúrt csökönyösen álló hajába, ahogy lebámult a menüre… Oh, én is bele akarok túrni abba a hajba… Én is felvettem az ajánlatot és tanulmányozni kezdtem… és eszembe jutott, hogy éhes vagyok.
Én tudom, mit akarok” – suttogta, hangja halk és rekedt volt. Felpillantottam rá, ő mereven nézett rám… úgy, hogy a hasamban levő összes kis izom megfeszült, lélegzetem elakadt. Zöld szemei sötétebbek lettek és lángoltak. Szent szar…meresztettem vissza rá a szememet… vérem énekelni kezdett az ereimben, mintegy válaszként kihívására.
Azt akarom, amit te akarsz…” – suttogtam.
Halkan zihált.
Itt?” – kérdezte sokatmondóan, felhúzta szemöldökét, gonoszul mosolygott, nyelve hegyét fogai között kidugva.
Istenem… szex az NPH-ban. Arckifejezése megváltozott, sötétebb lett.
Ne harapdáld az ajkadat” – parancsolt rám.
Ne itt és ne most” – keményen nézett rám hirtelen, és egy pillanatra igézően veszélyesnek látszott.
Ha nem kaphatlak meg itt, ne izgass fel.”
Szia, a nevem Leandra. Mit hozhatok nektek… ööö… emberek…ööö… ma, ezen a reggelen…?” – hangja elakadt, ahogy a velem szemben ülő Mr Gyönyörűségre nézett. Vérvörös lett és emiatt egy kicsi szimpátiát éreztem iránta… mert velem is ezt teszi még mindig. A leány jelenléte kis lehetőséget adott számomra, hogy elszakadjak Edward igéző tekintetétől.
Isabella?” – ösztökélt engem Edward, semmibe véve Leandrát. Nem hiszem, hogy lenne még valaki, aki annyi érzékiséggel tudná kimondani a nevemet, mint ő tette most. Nyeltem egyet, és remélem, hogy nem vagyok annyira vörös, mint szegény Leandra.
Mondtam neked, hogy azt kérek, amit te.” – mondtam lágyan… halkan… és Edward éhesen nézett rám. Jesszusom… benső istennőm elájult. Biztos benne vagyok ebben a játékban?
Leandra rólam Edwardra, majd vissza nézett. Pontosan olyan vörös volt, mint ragyogóan vörös haja.
Adjak nektek még egy percet, hogy dönteni tudjatok, srácok?”
Nem. Tudjuk hogy mi akarunk” – kis, szexi mosollyal a száján.
Két adag eredeti írós palacsintát kérünk juharsziruppal és egyik oldalán szalonnával, két pohár narancs juice-t, egy fekete kávét tejszínnel és egy ’English breakfast’ teát, ha van.” – mondta Edward le nem véve rólam a szemét.
Köszönöm uram. Ennyi lesz?” – suttogta Leandra, mindenhová nézve, csak ránk nem. Mindketten felé fordultunk és rábámultunk… újra elvörösödött és elnyargalt.
Tudod, hogy ez nem fair, ugye?” – néztem le a műanyag asztaltetőre, ujjammal kirajzoltam egy mintát rajta és próbáltam nemtörődömnek látszani.
Mi nem fair?”
Ahogy lefegyverzed az embereket… a nőket. Engem.”
Lefegyverezlek?”
Felhorkantam.
Állandóan.”
Ez csak a látszat, Isabella” – mondta szelíden.
Nem Edward, ez sokkal több annál.”
Összeráncolta szemöldökét.
Te fegyverzel le engem, teljesen, Miss Swan. Az ártatlanságod… keresztülhatol minden hazugságon.”
Ezért gondoltad meg magadat?”
Meggondoltam magam?”
Igen – ööö … rólunk.”
Elgondolkodva dörgölte meg az állát hosszú, gyakorlott ujjaival.
Nem gondolom, hogy meggondoltam magam. Csak újra kell definiálnunk a pontokat, újra meghatároznunk a határainkat, ha akarod. Biztos vagyok benne, hogy működőképessé tudjuk tenni a kapcsolatunkat. Szolgálóként akarlak a játékszobámban, és meg foglak büntetni, ha eltérsz a szabályoktól. Ezen túl… nos, azt gondolom, hogy minden megegyezés kérdése. Ezek az én meglátásaim Miss Swan. Mit mondasz te?”
Szóval alhatok veled? Az ágyadban?”
Ez az amit szeretnél?”
Igen.”
Akkor beleegyezek. Ezenkívül nagyon jól alszom, amikor az ágyamban vagy. Nem gondoltam volna.” – húzta össze megint a szemét.
Megijedtem, hogy elhagysz, ha nem megyek bele ebbe az egészbe…” – suttogtam.
Nem megyek sehova, Isabella. Egyébként…” – szakította félbe magát, és egy kis gondolkodás után hozzátette.
Követjük a javaslatodat, a te meghatározásodat a kompromisszumról. Te írtad e-mailben. És úgy tűnik, nekem is megfelel.”
Szeretem, hogy többet akarsz…” – mormoltam félénken.
Tudom.”
Honnan tudod?”
Higgy nekem--- csak úgy tudom” – vigyorgott rám… valamit rejtegetett… de mit?
Ebben a pillanatban Leandra megérkezett a reggelinkkel, s beszélgetésünk szünetelt, és eszembe jutott, milyen farkaséhes vagyok. Edward bosszantó elégedettséggel nézte, hogy mindent eltüntetek a tányéromról.
Vendégül láthatlak?” – kérdeztem Edwardot.
Vendégül látni, hogyan?”
Hogy én fizetem ezt az étkezést.”
Edward bosszúsan fújt egyet.
Nem hiszem” – kötekedett.
Kérlek. Szeretném.”
Helytelenítően nézett rám.
Megpróbálsz teljesen elférfiatlanítani?”
Valószínűleg ez az egyetlen hely, ahol módomban áll fizetni.”
Isabella, méltányolom a gondolatot. Tényleg. De nem.”
Elbiggyesztettem a számat.
Ne nézz rám haragosan” – fenyegetett, szemei baljóslatúan csillogtak.

Természetesen nem kérdezte meg tőlem, hol lakik anyám… már tudta, amilyen leskelődő fajta…. amikor felkanyarodott a házhoz, nem tettem megjegyzést. Mi értelme lett volna?
Be akarsz jönni?” – kérdeztem szégyenlősen.
Dolgoznom kell, Isabella, de ma este itt leszek. Mikorra jöjjek?”
Nem tehettem róla, de a csalódottság belém szúrt. Mi a fenéért akarom minden egyes percemet ennek az ellenőrzésmániás szex-istennek a társaságában tölteni… ? Oh igen… szeretem őt… és tud repülni.
Köszönet… a többért.”
Nekem öröm, Isabella” – csókolt meg, és én belélegeztem édes Edward illatát.
Találkozunk később…”
Próbálj megállítani” – suttogta.
Kiszálltam a kocsiból és ő elhajtott a ragyogó floridai napsütésbe. Még mindig rajtam volt a melegítő felsője és az alsóneműje… és nagyon melegem volt.
A konyhában anyám teljes fejvesztettségben volt. Nem volt mindennapos vendég nálunk egy multi-milliárdos, és ez teljesen kikészítette.
Hogy vagy drágám?” – kérdezte. Erre elvörösödtem… mert biztos tudta, hogy mit csináltam múlt éjjel.
Jól vagyok. Edward vitorlázó repülőzni vitt el ma reggel.” – reméltem ez a új információ kizökkenti egy kicsit.
Vitorlázni? Az az a kis gép motor nélkül? Az a vitorlázórepülés?”
Bólintottam.
Wow…”
Elakadt a szava… ez új fogalom volt anyám számára. Rám bámult… végül összeszedte magát és visszatért eredeti kérdés-sorozatához.
Milyen volt az éjszaka? Beszéltetek?”
Jézusom… azt hiszem vérvörös lettem.
Beszélgettünk… múlt éjjel és ma. Alakulnak a dolgok.”
Jó” – és figyelme visszatért a négy szakácskönyvhöz, ami kinyitva feküdt a konyhaasztalon. ”Anya…ha nem bánod, én főzök ma este.”
Óh, drágám… megtennéd? Tudod milyen borzasztó szakács vagyok.”
Ráfintorogtam, tudván tudva, hogy nem tehetem ki Edwardot anyám főzőtudományának… nos, azt hiszem, senkit nem tehetnék ki ennek – még – kit is rühellek…? Oh igen…Mrs Robinsont – Irinát… megismerhetem valaha is azt az átkozott nőt?
Elhatároztam, hogy küldök egy gyors ’köszönöm’ üzenetet Edwardnak.

Feladó : Isabella Swan
Tárgy : Szárnyalás, mint a fájdalom ellentéte
Dátum: 2009 június 4 10:20 keleti parti idő szerint
Címzett: Edward Cullen
Néha… igazán tudod, hogy kell egy lányt szórakoztatnod.
Köszönöm
Bella x

Feladó : Edward Cullen
Tárgy : Szárnyalás a fájdalom ellen
Dátum: 2009. június 4 10:24 keleti parti idő szerint
Címzett: Isabella Swan
Mindkettő jobban tetszik, mint a horkolásod…
Én is jól éreztem magam. De mindig jól érzem magam, ha veled vagyok.
A te
Edward Cullened
CEO, Cullen Enterprises Holdings Inc

Feladó : Isabella Swan
Tárgy : HORKOLÁS
Dátum: 2009. június 4 10:26 keleti parti idő szerint
Címzett: Edward Cullen
NEM HORKOLOK.
És ha igen, nagyon nem udvarias dolog tőled ezt felemlegetni.
Nem vagy úriember, Mr Cullen!
Bella

Feladó : Edward Cullen
Tárgy : Alvásológia
Dátum: 2009. június 4 10:28 keleti parti idő szerint
Címzett: Isabella Swan
Soha nem állítottam, hogy úriember vagyok Isabella, és azt hiszem, ezt számtalanszor be is bizonyítottam neked. Nem ijedtem meg a KIABÁLÓ nagybetűidtől. De bevallok egy ártalmatlan hazugságot: nem, tényleg nem horkolsz, de – beszélsz. És ez elbűvölő. Mi történt a puszimmal?
A te
Edward Cullened
CEO, Cullen Enterprises Holdings Inc

Szent szar… Tudom, hogy beszélek álmomban. Anyám épen elégszer mondta. Mi a fenét mondhattam… oh, ne….

Feladó : Isabella Swan
Tárgy : Elő a farbával
Dátum: 2009. június 4 10:32 keleti parti idő szerint
Címzett: Edward Cullen
Te egy csirkefogó vagy – határozottan nem úriember.
Nos… mit mondtam?

Feladó : Edward Cullen
Tárgy : Alvásológia
Dátum: 2009. június 4 10:35 keleti parti idő szerint
Címzett: Isabella Swan
Nos, az tényleg nagyon udvariatlan lenne, ha megmondanám, és már megkaptam a büntetésemet emiatt.
De ha jól viselkedsz, lehet, elmondom ma este.
És most mennem kell egy megbeszélésre.
Később, baby.
Edward Cullen
CEO és csibész, Cullen Enterprises Holdings Inc

Rendben… mostantól fenntartom a rádiócsendet ma estig. Jesszus… tegyük fel, azt mondtam álmomban hogy utálom… vagy ami még rosszabb, hogy szeretem. Oh, remélem, nem. Nem vagyok még felkészülve arra, hogy megmondjam neki… és biztos vagyok benne, ő sincs felkészülve arra, hogy ilyet halljon… már ha valaha is hallani akarja ezt. Savanyúan néztem a gépre, és úgy döntöttem, kenyeret is sütök, bármit is fogok főzni.
Úgy döntöttem, a phoenix-i menümet fogom elkészíteni, floridaivá alakítva. Gazpacho leves és barbecue, fokhagymával, citrommal, olivaolajban pácolt marhaszelettel. Edward szereti a húst, ezt egyszerű elkészíteni, és Phil önként ajánlkozott a hús sütésére. Vajon mi vonzza a férfiakat a tűzhöz, tűnődtem el, ahogy anyám jött utánam az áruházban a bevásárlókocsival. Őszintén… hogy a bánatban oldottam meg a dolgokat, amíg kicsi voltam, el nem tudom képzelni. Ahogy nézelődtünk a húsok pultjánál, csengett a telefonom. Megkerestem, azt gondolva, hogy Edward az. Nem volt ismerős a telefonszám.
Halló” – vettem fel lélegzetfúlva.
Isabella Swan?”
Igen.”
Oh, rendben. Victoria Morgan vagyok a SIP-től.”
Oh – helló…” Istenem…
Igen. Fel szeretnénk ajánlani a belső munkatársi állást Mr James Smith mellett, hétfői kezdéssel.”
Oh… wow… ez nagyszerű. Köszönöm!”
Tisztában van a fizetési kondíciókkal?”
Igen… igen… ez – vagyis – elfogadom az ajánlatukat. Szeretnék önöknél dolgozni.”
Kitűnő. Találkozunk akkor hétfőn, reggel 8:30-kor?”
Igen… találkozunk. Viszontlátásra. És köszönöm.”
Rávigyorogtam anyámra.
Van munkahelyed?”
Jókedvűen bólintottam, ő megölelt a Publix szupermarket kellős közepén.
Gratulálok drágám! Erre veszünk egy pezsgőt!” – csapta össze tenyerét és helyben ugrált… úgy viselkedett, mint egy tizenkét éves, nem pedig mint egy negyven éves.
Rosszallóan néztem a telefonomra… volt egy nem fogadott hívásom. Edwardtól… de ő soha nem telefonál nekem! Azonnal visszahívtam.
Isabella” – vette fel azonnal.
Helló” - mondtam félénken.
Vissza kell mennem Seattle-ba. Valami közbejött. Éppen St. Augustine felé tartok. Kérlek, kérj bocsánatot anyádtól a nevemben, hogy nem tudok ott lenni vacsorára.” – nagyon üzletien hangzott, amit mondott.
Oh… semmi komoly, remélem.”
Meg kell oldanom egy problémát. Találkozunk pénteken. Elküldöm Taylort érted a repülőtérre, ha nem tudok én magam menni.” Ez nagyon… hidegen hangzott. Inkább mérgesen. És most először nem gondoltam, hogy miattam ilyen.
Oh…oké. Remélem, hamar megoldod a problémát. Biztonságos repülést neked.”
Neked is, baby” – sóhajtotta… és ezekkel a szavakkal egy kicsit visszatért az én Edwardom. Majd letette.
Oh… ne. Az utolsó probléma, amit meg kellett oldania, az én szüzességem volt… Jézusom… remélem nem ugyanilyen problémája adódott. Ránéztem anyámra. Korábbi ujjongása tanácstalanságba csapott át.
Edward volt… vissza kellett mennie Seattle-be. Bocsánatot kér”
Oh…! Ez gyalázat, drágám. Nos, attól még mindig megsüthetjük a húst… és most van is mit megünnepelnünk – az új állásodat.! Mesélned kell erről.”
Késő délután anyám és én a medence partján feküdtünk. Anyám lazított, szó szerint vízszintesen… most, hogy Mr. Milliódollár nem jött vacsorára. Ahogy feküdtem a napon, elszánva magamat arra, hogy egy kis színt szerezzek, visszagondoltam a tegnapi estére és a mai reggelire…vagyis Edwardra. Nem tudtam megszabadulni a hülye vigyortól, ami az arcomra ült. Még mindig ott volt, kéretlenül, nyugtalanítóan, ahogy felidéztem a különböző beszélgetéseinket… amiket csináltunk…amiket csinált.
Úgy tűnt, hogy Edward magatartásában valamiféle érzelmi szökőár következett be. Tagadja, de – elismeri, hogy megpróbálkozik a ’többel’. Mi változhatott meg? Mi módosult hosszú e-mailje és a tegnapi találkozásunk között… mit csinált? Hirtelen felültem, majdnem kiköptem a Dr. Pepperemet. Edward… vele vacsorázott. Irinával.
Szent baszás…!
A fejbőröm belebizsergett a felismerésbe… Mondott valamit Irina Edwardnak? Oh… ha légy lehettem volna a falon annál a vacsoránál… valószínűleg Irina levesében landoltam volna, vagy a borospoharában, vagy valahol…
Mi van, Bella drágám?” – kérdezte anyám felriadva kábulatából.
Csak eszembe jutott valami, anya… hány óra van?”
Körülbelül 6:30, drágám.”
Hmmm… még nem szállt le. Megkérdezhetem vajon? Megkérdezzem-e egyáltalán? Lehet, Irinának semmi köze az egészhez… forrón reméltem, hogy így van. Lehet, én mondtam valamit alvás közben. A szarba… egy vigyázatlan megjegyzést… amikor róla álmodtam? Nos, bármi is ez, vagy volt ez… remélem a tengernyi változás ami ebből ered, vele marad.
Ebben az átkozott hőségben csak verejtékeztem… szükségem volt egy újabb merítkezésre a medencében.

Ahogy végeztem az esti készülődéssel, bekapcsoltam a gépemet… nem hallottam semmit Edwardról. Még arról sem, hogy épségben megérkezett.

Feladó : Isabella Swan
Tárgy : Megérkezés épségben
Dátum: 2009. június 4 22:32 keleti parti idő szerint
Címzett: Edward Cullen
Kedves uram,
Kérem tudassa velem, ha épségben megérkezett. Kezdek aggódni.
Önre gondolva,
Az Ön
Bellája x

Három perccel később hallottam az e-mail érkezését jelentő hangot.

Feladó : Edward Cullen
Tárgy : Bocsánatkérés
Dátum: 2009. június 4 19:36
Címzett: Isabella Swan
Kedves Miss Swan,
Biztonságban megérkeztem, és kérem fogadja bocsánatkérésemet, hogy nem tudattam ezt önnel.
Nem akartam, hogy aggódjon, de szívemet melengeti az érzés, hogy törődik velem.
Én is gondolok Önre, és nagyon várom a holnapi találkozást.
Az Ön
Edwardja
CEO, Cullen Enterprises Holdings Inc

Feladó : Isabella Swan
Tárgy : A probléma
Dátum: 2009. június 4 22:40 keleti parti idő szerint
Címzett: Edward Cullen
Kedves Mr Cullen
Azt hiszem, evidens, hogy nagyon is törődöm Önnel.
Hogy vonhatja ezt kétségbe?
Remélem, a ’problémája’ megoldható.
Az Ön
Bellája x
Ui: Tényleg megmondod, mit mondtam álmomban?

Feladó : Edward Cullen
Tárgy : Ötödik esedezés
Dátum: 2009. június 4 19:45
Címzett: Isabella Swan
Kedves Miss Swan,
Nagyon örülök, hogy aggódik értem. A ’probléma’ lassan rendeződik. Reagálva az utóiratára: válaszom – nem.
Az Ön
Edward Cullene
CEO, Cullen Enterprises Holdings Inc

Feladó : Isabella Swan
Tárgy : Az őrületig könyörögve
Dátum: 2009. június 4 22:48 keleti parti idő szerint
Címzett: Edward Cullen
Nos… remélem szórakoztató volt.
De tudnod kell, nem vállalok semmilyen felelősséget azért, ami elhangzik a számból, amikor nem vagyok tudatomnál. Valójában – lehet, hogy félrehallottál valamit. Az emberek a te előrehaladott korodban biztos, hogy egy kissé már süketek.

Feladó : Edward Cullen
Tárgy : Bűnbánó esedezés
Dátum: 2009. június 4 19:52
Címzett: Isabella Swan
Kedves Miss Swan,
Bocsánat, beszélne egy kicsit hangosabban? Nem hallom Önt.
Az Ön
Edward Cullene
CEO, Cullen Enterprises Holdings Inc

Feladó : Isabella Swan
Tárgy : Az őrületig könyörögve újra
Dátum: 2009. június 4 22:54 keleti parti idő szerint
Címzett: Edward Cullen
Az őrületbe kergetsz.

Feladó : Edward Cullen
Tárgy : Kínzó
Dátum: 2009. június 4 19:59
Címzett: Isabella Swan
Kedves Miss Swan,
Pontosan ezt szándékozom csinálni pénteken este a játékszobámban.
Már alig várom ;)
A te
Edward Cullened
CEO, Cullen Enterprises Holdings Inc

Feladó : Isabella Swan
Tárgy : Grrrrrrr
Dátum: 2009 június 4 23:02 keleti parti idő szerint
Címzett: Edward Cullen
Hivatalosan is kiakadtam tőled.
Jó éjt
Miss I. M. Swan

Feladó : Edward Cullen
Tárgy : Vadmacska
Dátum: 2009. június 4 20:05
Címzett: Isabella Swan
Morog rám, Miss Swan?
Van saját macskám a morgósok számára…
A te
Edward Cullened
CEO, Cullen Enterprises Holdings Inc

Saját macska? Nem láttam macskát a lakásában. Nem, nem fogok válaszolni neki. Olyan bosszantó tud lenni néha. Ötven árnyalata a bosszantásnak. Bemásztam az ágyamba és a mennyezetet bámultam, várva, hogy a szemem alkalmazkodjon a sötéthez. Újra hallottam az e-mail érkezését jelző hangot… nem fogom megnézni… nem, egyáltalán nem… nem, tényleg nem nézem meg… ah! Amilyen bolond vagyok, nem tudok ellenállni Edward szavai csábításának.

Feladó : Edward Cullen
Tárgy : Amit álmodban mondtál
Dátum: 2009. június 4 20:20
Címzett: Isabella Swan
Isabella
Szívesebben hallanám a szavakat, amiket álmodban mondtál, akkor, amikor tudatodnál vagy, ezért nem fogom elmondani, amit mondtál. Menj aludni. Kipihentnek kell lenned ahhoz, amit veled tervezek tenni holnap.
A te
EdwardCullened
CEO, Cullen Enterprises Holdings Inc

Oh, ne… ez pontosan olyan rossz, mint amilyenre gondoltam, biztos vagyok benne.


(IHOP menü megtekintése a www.ihop.com helyen.)

Nincsenek megjegyzések: