Már nem lesz új fejezet

HA SZÜRKE 50 ÁRNYALATÁT KERESED, EZ ANNAK A KÖNYVNEK AZ ALAPTÖRTÉNETE!
NE REKLAMÁLD, HOGY A TWILIGHTBÓL ISMERTEK A NEVEK, MERT AZ ÍRÓJA EREDETILEG TWILIGHT FANFICTIONKÉNT ÍRTA MEG, TEHÁT Ő HASZNÁLTA AZ EDWARD ÉS BELLA NEVEKET, VALAMINT AZ EREDETI KARAKTEREK FIZIKA JELLEMZŐIT.

A MOTU fordítása 2013-ban befejeződött :)
2014 végén egy másik történetet kezdtünk fordítani, csak mert nekem tetszik, és mivel tetszik, úgy gondoltam, megosztom itt a történetet azzal, aki kíváncsi rá. Meg, hogy legyen élet a blogon.

2011. november 18., péntek

Ötvenhetedik fejezet


„Szóval, nálam vagy nálad szeretnél könyörögni?” – hajtotta egyik oldalra a fejét és megvillantotta azt az oh-de-szexi mosolyát.
„Azt hiszem ön nagyon szemtelen, Mr Cullen. Mi lenne, ha a változatosság kedvéért hozzám mennénk” – és direkt beharaptam a szám szélét. Arca elsötétült.
„Taylor, Miss Swan-hoz megyünk, kérem.”
„Uram” – nyugtázta Taylor és becsatlakozott a forgalomba.
„Nos, milyen volt a napod?” – kérdezte kedvesen.
„Jó. És a tied?”
„Jó, köszönöm.”
És csak ültünk a Mercedes hátsó ülésén, képtelenül arra, hogy levegyük a szemünket egymásról, és idióta módon vigyorogtunk. Edward újból megcsókolta a kezem.
„Jól nézel ki” – mondta.
„Mint te is” – fintorogtam vissza rá.
„Ez a te főnököd, a James Smith. Ért a dolgához?”
Whoa! Mi ez a hirtelen témaváltás? Kissé rosszallóan néztem rá.
„Miért? Ugye nincs összefüggésben a kakasviadalotokkal?”
Edward önelégülten nézett rám.
„Az a fazon a bugyidba akar kerülni, Isabella” – mondta szárazon.
Oh… Azt hiszem elvörösödtem. Az állam leesett. Kisördögöm ijedten szívta be a levegőt.
„Nos, akarhat amit csak szeretne… miért kell egyáltalán erről beszélnünk? Tudod, hogy nem érdekel semmilyen formában. Csak a főnököm…”
„Ez a lényeg. Azt akarja ami az enyém. Tudnom kell, hogy a munkáját legalább jól végzi-e?”
Vállat vontam.
„Úgy gondolom.”  Mi a fenére akar kilyukadni?
„Nos, jobb ha téged békén hagy, vagy könnyen kint találhatja a seggét az út szélén.”
„Oh, Edward… miről beszélsz? Nem tett semmi rosszat…”
Vagyis… még nem… csak túl közel állt.
„Ha csak egy valamit is tesz, meg kell mondanod. Ezt nevezik teljes morális aljasságnak – vagy szexuális zaklatásnak.”
„Ez csak egy munka utáni ital volt.”
„Komolyan gondolom. Egyet mozdul és kirúgom.”
„Nincs neked akkora hatalmad” – Igazán!  És még mielőtt szemet forgathattam volna, belém vágott a felismerés, mintha egy kamion ütközött volna belém… szent baszás
„Vagy igen? Edward… ?”
Edward titokzatosan mosolygott rám.
„Meg akarod venni a céget…” – suttogtam rémülten.
Mosolya kevésbé volt magabiztos, ahogy kihallotta a pánikot  a hangomból.
„Nem igazán” – válaszolta óvatosan.
„Megvetted… a SIP-et… már.”
Még óvatosabban pislogott
„Lehetséges.”
„Megvetted, vagy sem?”
„Megvettem.”
Mi a fene?
„Miért?” – suttogtam, igazán rémülten.
„Mert megtehetem, Isabella. Mindent meg fogok tenni, ami a hatalmamban áll, hogy biztonságban tudjalak.”
„De azt mondtad, nem avatkozol bele a karrierembe.”
„És nem is fogok.”
Kihúztam a kezem a kezéből.
„Edward…” – és elakadt a szavam.
„Mérges vagy rám?”
„Igen. Persze, hogy mérges vagyok rád. Úgy értem… milyen felelős üzletember az, aki azon az alapon hoz döntéseket, hogy éppen kivel dug?” – és ideges-vörösen pillantottam Taylorra.  Nem egészen jó időpontban vesztettem el az uralmat a szám felett. Isabella!  Kisördögöm mereven nézett rám. Edward kinyitotta  a száját, majd újból becsukta és savanyú ábrázattal nézett rám. Visszabámultam rá. A kocsiban a hangulat  a meleg, és összebújósból hirtelen  duzzogóssá vált, a kimondatlan szavak és a lehetséges visszavágások miatt… hidegebb volt, mint a Sarkvidéken. Szerencsére kellemetlen utazásunk nem tartott sokáig, Taylor megállt a házunk előtt.
Gyorsan kikapaszkodtam a kocsiból, nem vártam senkire, hogy kinyissa előttem az ajtót. Hallottam, hogy Edward motyog Taylornak.
„Azt hiszem, jobb, ha vár…”
Rögtön ezután éreztem, hogy szorosan mögöttem áll. Az ajtó felé fordulva küzdöttem a táskám mélyében rejtőző lakáskulcsért.
„Isabella” – mondta lágyan, nyugodtan, mintha valamiféle sarokba szorított vadállat lennék. Mélyet sóhajtottam és szembe fordultam vele. Ebben a pillanatban igazán mérges voltam rá… haragom tapintható volt, a sötét valóság fenyegetése szinte megfojtott.
„Először is, nem dugtam veled jó ideje – úgy tűnik nagyon hosszú ideje – és másodszor, be akarok fektetni a kiadásba. A seattle-i négy kiadó cég közül a SIP a legjövedelmezőbb, a csúcson van, és úgy tűnik, stagnálni fog – tőkére van szüksége.”
Konokul néztem rá. Zöld szemei fürkészőek voltak, majdnem fenyegetőek, de pokolian szexiek… el tudtam volna veszni smaragd mélységükben…
„Szóval, most a főnököm vagy” – mondtam élesen.
„Technikailag a főnököd főnökének a főnökének a főnöke vagyok.”
„És technikailag ez egy nagy morális alávalóság – már az a tény hogy a főnököm főnökének a főnökének a főnökével dugok.”
„Ebben a pillanatban vitatkozol vele” – nézett Edward mogorván rám.
„Csak azért mert egy igazi segg” – sziszegtem rá.
Edward hátra lépett és meglepettnek látszott. Oh a szarba… lehet hogy túl messzire mentem?
„Egy segg? – mormolta és arckifejezése megváltozott… mintha jól szórakozott volna. 
Az Isten szerelmére… mérges vagyok rád, ne akard, hogy elnevessem magam!
„Igen” – küzdöttem, hogy fenntartsam morális felháborodásomat.
„Egy segg?” – mondta újból Edward, és most látszott, hogy mosolytól remeg szája széle.
„Ne nevettess meg, amikor mérges vagyok rád!” – mordultam rá.
Erre rám ragyogtatta elbűvölő, csupa fog, igazi-amerikai-fiús mosolyát és nem tudtam ellenállni… vigyorogtam és nevettem én is. Hogy tudtam volna nem reagálni, amikor láttam az élvezetet a mosolyában.
„Csak azért mert ez a hülye átkozott vigyor ül az arcomon, nem jelenti azt, hogy nem vagyok pokolian mérges rád” – dadogtam levegő után kapkodva, megpróbálva elnyomni középiskolás vezérszurkolós vihogásomat. De hát soha nem voltam vezérszurkoló, nyilallt belém a felismerés. Edward előre hajolt, azt hittem meg akar csókolni, de nem. Beleszagolt a hajamba, mélyet sóhajtott.
„Mint mindig, Miss Swan, megleptél.”
Visszaemelkedett és rám bámult, szemei vidáman ragyogtak.
„Szóval, behívsz, vagy elküldesz, hogy összecsomagoljam és gyakoroljam amerikai polgári jogaimat mint vállalkozó és fogyasztó, hogy előnyhöz jussak akármilyen átkozott dologban?
„Beszéltél erről Dr Bannerrel már?”
Felnevetett.
„Beengedsz vagy sem, Isabella?”
Megpróbáltam vonakodónak látszani – beleharaptam szám szélébe segítségképpen – de elmosolyodtam, ahogy kinyitottam az ajtót. Edward megfordult és intett Taylornak. A Mercedes elindult.
Fura volt Edwardot a lakásunkban látni. Úgy tűnt, mintha kicsi lenne neki. Még mindig mérges voltam rá – leskelődő hajlama nem ismer határokat… és most felderengett számomra, hogy honnan is tudhatott arról, hogy  a SIP-nél ellenőrzik az e-mail-eket. Valószínűleg többet tud a SIP-ről, mint én. A gondolat igen kellemetlen volt. Mit tehetek? Miért van benne ez a szükség, hogy biztonságban tudjon engem? Felnőtt vagyok – legalábbis olyasmi – az isten szerelmére!  Mivel nyugtathatnám meg? Gyönyörű arcát néztem, ahogy körüljárt a szobában, mint egy ketrecbe zárt ragadozó. Látni őt itt, az én lakásomban, akkor, amikor már azt gondoltam, mindennek vége közöttünk… szívmelengető volt. Több, mint szívmelengető… szeretem őt… és a szívem megtelt egy izgatott, mámorító lelkesedéssel. Edward körbe lesett, felmérte a környezetét.
„Kedves hely” – mondta.
„Rose szülei vették, neki.”
Hevesen bólogatott, zöld szemei megpihentek rajtam, mereven nézett rám.
„Ööö… kérsz valamit inni?” – motyogtam, elpirulva.
„Nem, köszönöm, Isabella” – mondta lágyan, szemei elsötétültek.
Oh… a szarba. Miért vagyok ennyire ideges?
„Mi szeretnél csinálni, Isabella?” – kérdezte halkan, ahogy felém sétált… nyersen és csábítóan… szent szar.
„Én tudom, hogy én mit akarok” – mondta mély hangon.
Hátráltam, amíg a tömör konyhapult nem ütközött a hátamnak.
„Még mindig mérges vagyok rád.”
„Tudom.” – Féloldalas bocsánatkérő mosollyal nézett rám, és én elolvadtam…
„Szeretnél enni valamit?” – hebegtem.
Lassan bólintott.
„Igen… téged” – mormolta. Minden izmom, ami a derékvonalam alatt volt, megfeszült. Már  a hangjával elcsábított… de az a nézés  az az éhes, akarlak-most nézés… jézusom…
Előttem állt, hozzám sem ért, csak nézett le rám, és éreztem azt a forróságot… oh, istenem… fullasztóan melegem volt, izgatott voltam, lábaim remegtek, izmaim  megfeszültek… mély vágyakozás öntött el.
„Ettél ma?” – mormolta.
„Ebédre… egy szendvicset.”
Élesen pillantott rám.
„Enned kell.”
„Most egyáltalán nem vágyom… ööö… ételre.”
Rám fintorgott.
„Mire vágysz, Miss Swan?”
Újból lehajolt, megint azt hittem meg akar csókolni… de nem… lágyan suttogott a fülembe.
 „Akarod, hogy megcsókoljalak, Isabella?”
„Igen” – leheltem.
„Hol?”
„Mindenhol.”
„Egy kicsit pontosabbnak kell lened… megmondtam, hogy nem fogok hozzád érni addig, amíg nem kérsz meg, és nem mondod meg, hogy mit tegyek.”
Benső istennőm vonaglott a kanapéján… és én elvesztem… Edward igazán nem játszott tisztességesen.
„Kérlek…” – suttogtam.
„Kérsz… mit?
„Érints meg."
„Hol, baby?”
Kínzóan közel állt, illata mámorító volt. Felemeltem a kezemet. Ő hátra lépett.
„Ne, ne…” – figyelmeztetett.
„Mi?” – szent baszás… ne… gyere vissza.
„Ne” – rázta a fejét.
„Egyáltalán ne?” – nem tudtam a vágyat eltüntetni a hangomból.
Bizonytalanul nézett rám, felbátorodtam habozásán. Felé léptem, ő hátralépett, felemelte a kezét, de mosolygott.
„Nézd, Bella…” – és ez figyelmeztetésként hangzott… beletúrt a hajába.
„Néha nem bánod” – mondtam panaszosan – „lehet, keresnem kellene egy jelölő filcet és rajzolhatnék egy térképet, hogy melyek a nem engedélyezett területek… „
Felemelte  a szemöldökét.
„Ez egy jó ötlet. Hol a hálószobád?”
Abba az irányba bólintottam.
„Bevetted a tablettádat?”
Oh a szarba… arca elkomorodott arcom láttán.
„Nem” – csipogtam.
Száját vékony vonallá szorította össze.
„Nos, egyik részem örül, de nem tudom, pontosan melyik” – mondta szárazon.
„Gyere, menjünk, együnk valamit.”
Oh… ne!
„Mi? Azt hittem, ágyba megyünk… le akarok feküdni veled.”
„Tudom, baby. Ugyanolyan hatással vagy rám, mint én terád, Isabella” – mosolygott és gyorsan felém mozdult, hirtelen megragadta a csuklómat és karjaiba húzott. Éreztem hozzám préselődő testét.
„Enned kell, és nekem is” – mormolta, égő zöld szemei lebámultak rám.
„Azonkívül… a várakozás a csábítás kulcsa, és én igazán oda vagyok a késleltetett kielégülésért.”
Huh, mióta?
„El vagyok csábulva, és most akarok kielégülni… könyörgöm… kérlek.”
Jézusom, nyafkának hangzottam. Benső istennőm magán kívül volt.
Gyengéden nézett rám.
„Eszünk. Érzem, mennyire sovány vagy”- csókolta meg a homlokomat és elengedett.
Ez valami játék volt, valami ördögi terv. Morcosan néztem rá.
„Még mindig mérges vagyok, hogy megvetted a SIP-et, és most azért is haragszom rád, mert megvárakoztatsz” – biggyesztettem el a számat.
„Mérges kis hölgy vagy, ugye? Jobban fogod érezni magad egy kiadós evés után.”
„Tudom, hogy mi után érezném jobban magam…”
„Isabella Swan, megdöbbentesz” – hanghordozása gyengéden gúnyolódó volt.
„Ne ugrassál. Nem vagy fair.”
Ajkát beharapva fojtotta el vigyorát. Egyszerűen imádni való volt, a játékos kedvű Edward játszadozott a kéjvágyammal. Ha a csábításban nagyobb jártasságom lett volna, jobban tudtam volna, mit kell tennem… de az, hogy nem érinthettem meg, igazán akadályozott… benső istennőm összehúzott szemmel nézett rám, és elgondolkodott. Ezen dolgoznunk kell. Edward és én egymást fixíroztuk, bosszúsan és epekedve… ő nyugodtan és jól szórakozva az én kitárulkozásomon.. én meg rádöbbenve, hogy nincs ennivaló a lakásban.
„Öhm… főzhetek valamit – de előbb el kell mennünk bevásárolni.”
„Vásárolni?”
„Élelmiszerért.”
„Nincs ennivaló itt?” – arca megkeményedett.
Megráztam a fejem… oh a szarba, igazán mérgesnek tűnt.
„Akkor gyerünk vásárolni” – mondta nyersen, sarkon fordult és elindult az ajtó felé, majd szélesre tárta előttem.
„Mikor voltál utoljára áruházban?”
Edward kirítt a környezetből, de követett, szorgosan cipelve  a bevásárló kosarat.
„Nem emlékszem.”
„Mrs Cope intéz minden bevásárlást?”
„Azt hiszem, Taylor segít neki. De nem vagyok biztos benne.”
„Jó lesz sült hal…? Gyorsan kész.”
„Sült hal, jól hangzik” – vigyorgott Edward, nem vitás, kitalálta a hátsó szándékomat a gyors étkezéssel kapcsolatban.
„Régóta dolgoznak neked?”
„Taylor négy éve, azt hiszem. Mrs Cope körülbelül ugyanannyi ideje. Miért nincs ennivaló a lakásodban?”
Tudod, hogy miért” – mormoltam elpirulva.
„Te voltál az, aki otthagyott engem” – morogta rosszallóan.
„Tudom” – válaszoltam vékony hangon, nem vágyva az emlékeztetőre.
Odaértünk a pénztárhoz és csendben álltunk a sorban. Ha nem hagytam volna el, vajon felajánlotta volna a normál szexet, tűnődtem  mélán.
„Van valami innivalód otthon?”- húzott vissza a jelenbe.
„Sör… azt hiszem.”
„Hozok bort.”
Oh, édes élet… nem voltam biztos benne, hogy milyen bort tart Ernie áruháza. Volt egy italbolt az áruház mellett. Edward üres kézzel tért vissza, ábrázata savanyú volt, undor terült el arcán.
„Van egy jó italbolt itt mellettünk” – mondtam gyorsan.
„Megnézem, milyen boruk van.”
Oh, lehet, mégis az ő lakására kellett volna mennünk – nem kellett volna veszekednünk. Néztem, ahogy céltudatosan és könnyed eleganciával vonult ki az ajtón. Két nő jött befelé, megálltak és bámulták… ó, igen, szemek az én Ötvenszeresemen, gondoltam leverten. Nagyon akartam azt az emléket, hogy az én ágyamban van… de úgy intézi, hogy nehezen jussak hozzá. Lehet, nekem is így kellene tennem. Benső istennőm egyetértése jeléül buzgón bólogatott. Hmmm… és ahogy álltam a sorban, összeállítottunk egy tervet.
Edward cipelte haza a bevásárlószatyrot. Nagyon szokatlanul nézett ki. Nem az a megszokott cégvezetői formája.
„Nagyon… háziasan nézel ki.”
"Ezzel még soha senki nem vádolt meg" – mondta, és letette a csomagokat a konyhában. Kipakoltam, ő pedig elővette az üveg fehér bort és dugóhúzót keresett.
„Itt még minden annyira új. Azt hiszem, a dugóhúzó abban a fiókban van” – mutattam az állammal a megfelelő irányba. Ez az egész annyira normális dolognak tűnt. Két ember, akik kezdik megismerni egymást… együtt étkeznek. És mégis annyira különös. A félelem, amit mindig éreztem a jelenlétében, elmúlt. Már túl sok mindent csináltunk együtt, belepirultam még a gondolatba is, mégis alig ismerem.
„Mire gondolsz?” – szakította félbe Edward tűnődésemet, ahogy kibújt csíkos felöltőjéből és a kanapéra tette.
„Hogy igaziból mennyire kevéssé ismerlek.”
Rám tekintett, szemei ellágyultak.
„Jobban ismersz, mint bárki más” – mormolta.
„Nem hiszem, hogy ez igaz.” – bukkant fel váratlanul és kívánatlanul Mrs Robinson képe.
„Így van, Isabella. Én egy nagyon magamnak való ember vagyok.”
Átnyújtott egy pohár bort.
„Egészségedre” – mondta.
„Egészségedre” – válaszoltam, és belekortyoltam.
Az üveget a hűtőbe tette.
„Segíthetek ebben?” – kérdezte.
Mi?
„Nem, jó így… ülj le.”
„Szeretnék segíteni.”
Rá bámultam, és komoly tekintetével találkoztam.
„Szeletelheted a zöldségeket.”
„Nem tudok főzni” – mondta és gyanakodva tanulmányozta a kést, amit felé nyújtottam.
„Úgy képzelem, nem volt rá szükséged” – és elé raktam a vágódeszkát és néhány piros paprikát. Tanácstalanul nézett.
„Soha nem szeleteltél zöldséget?”
„Nem.”
Rá vigyorogtam.
„Vigyorogsz rám?”
„Nos, úgy tűnik, ez olyan valami, amit én tudok csinálni és te nem. Nézzünk szembe a tényekkel, Edward, azt hiszem, ez egy első alkalom. Gyere, megmutatom.”
Hozzádörgölőztem, ő hátra lépett. Benső istennőm felült és megjegyezte.
„Látod, így” – szeleteltem a piros paprikát, óvatosan kiszedve a magokat.
„Elég egyszerűnek tűnik.”
„Nem lehet vele sok problémád” – morogtam ironikusan.
Közömbösen nézett rám egy pillanatig, majd hozzáfogott a feladatához, én folytattam a csirke felkockázását. Szeletelt… óvatosan, lassan… oh istenem, egész nap itt leszünk.
Megmostam a kezem, megkerestem a wok-ot, az olajat és a többi összetevőt, amire szükségem volt… újra és újra hozzá dörgölőztem… a csípőmmel, a karommal, a hátammal… a kezeimmel… apró, látszólag ártatlan érintések voltak ezek. Minden alkalommal megmerevedett, amikor hozzáértem.
„Tudom, mit teszel, Isabella” - mormolta sötéten, tovább készítve az első paprikát.
„Azt gondolom, úgy hívják, hogy főzés” – mondtam álnokul.
Megfogtam a másik kést és csatlakoztam hozzá a vágódeszkánál, meghámoztam és felszeleteltem a fokhagymát, a mogyoróhagymát , a zöldbabot. Közben folytattam az Edwardba ütközést.
„Nagyon jó vagy ebben” – motyogta, és nekifogott a második paprikájának.
„A szeletelésben?” – rebegtettem meg a szempillámat.
„Sok év gyakorlata.”
Megint hozzádörgölőztem, ez alkalommal, a fenekemmel. Újból megdermedt.
„Ha megint megteszed ezt, Isabella, a konyha kövén teszlek magamévá.”
Oh… wow.
„Előbb meg kell, hogy kérjél.”
„Ez most kihívás?”
„Lehet.”
Letette a kést és lassan felém lopakodott, zöld szemei égtek. Áthajolva mellettem kikapcsolta a gázt. Az olaj a wok-ban egyből elcsendesedett.
„Azt hiszem, később eszünk” – mondta csendesen – „Tedd a csirkét a hűtőbe.”
Ez nem az a mondat volt, amire valaha is számítottam Edward Cullentől, és egyedül ő tudta ezt igazán így mondani… ennyire izgatóan. Felkaptam a kockázott csirkével teli tálat és kissé remegő kézzel rátettem egy tányért, majd belöktem a hűtőbe. Ahogy megfordultam, ott állt mellettem.
„Szóval, meg akarsz kérlelni?” – suttogtam, bátran belenézve elsötétülő szemébe.
„Nem Isabella” – rázta meg a fejét – „Semmi kérlelés.” Hangja lágy, csábító. És csak álltunk egymást bámulva… magunkba ittuk a másikat… a légkör felizzott közöttünk, majdnem szikrázott. Meg nem szólaltunk… csak néztük egymást. Beharaptam a szám szélét ahogy a vágy ezért a gyönyörű férfiért ilyen hevesen elkapott...
 Felgyújtotta véremet, felületessé tette légzésemet, nedvessé tett a derekam alatt… és láttam, hogy reakcióm visszatükröződött az ő pozitúrájában, szemeiben… és egy szempillantás alatt megragadott a csípőmnél fogva, magához húzott, kezeim a hajába túrtak, szája az enyémet kereste… A hűtőhöz nyomott, hallottam  a megcsörrenő üvegek  és bögrék bizonytalan tiltakozását, amíg nyelve megtalálta az én nyelvemet. Belenyögtem a szájába. Egyik kezét  a hajamba fúrta, fejemet hátra húzta, és vadul csókoltuk egymást.
„Mit akarsz, Isabella?”
„Téged”- ziháltam.
„Hol?”
„Ágyban.”
Eltávolodott tőlem, felkapott a karjaiba, és gyorsan, látszólag erőfeszítés nélkül beszáguldott velem a hálószobába. Ráállított a lábamra az ágyam mellett, lehajolt és felkapcsolta az éjszakai lámpát. Gyorsan körülnézett a szobában, és sürgősen összehúzta  a világos krémszínű függönyöket.
„És most?” – kérdezte lágyan.
„Szerelmeskedj velem.”
„Hogyan?” 
Jézusom…
„Meg kell mondanod, hogyan csináljam, baby.”
Szent szar…
„Vetkőztess le.”
Elmosolyodott, mutatóujját beakasztotta a blúzomba, magához húzott.
„Jó kislány” – mormolta, és anélkül, hogy levette volna égő szemét rólam, lassan elkezdte kigombolni a blúzomat.
Óvatosan a karjára tettem a kezem, hogy biztosan álljak… nem tiltakozott. Amikor végzett a gombolással, lehúzta a vállamról, hagytam neki, mint ahogy azt is, hogy a blúz leessen a földre. A farmeromat is kigombolta, és lehúzta a cipzárt.
„Mondd meg, mit szeretnél, Isabella.”
Zöld szemei parázslottak, szája félig elnyílt, gyorsan, felületesen lélegzett.
„Csókolj innentől idáig” – suttogtam, és végigvezettem ujjamat a fülemtől a torkomig. Elsimította a hajamat az útból és lehajolt, hogy hosszú, epekedő, édes csókokat hintsen ujjam nyomában, és visszafelé…
Oh… istenem…
„A farmerom… és a bugyim” – mormoltam, és éreztem, hogy miközben a torkomnál tartott a csókokkal, elmosolyodott, majd letérdelt előttem. Oh… nagyon erősnek éreztem magam. Hüvelykujját beakasztotta a farmeromba, majd a bugyimba, és gyengéden lehúzta rólam. Kiléptem a papucsomból és a ruháimból… már csak a melltartóm volt rajtam. Várakozóan felnézett rám, de nem állt fel.
„És most, Isabella?”
„Csókolj meg” – leheltem.
„Hol?”
„Tudod, hogy hol.”
„Hol?”
Oh… nem ejt foglyokat… gyorsan és zavartan mutattam combjaim találkozásához . Gonoszul elvigyorodott. Becsuktam a szemem… megalázottan… ugyanakkor, módfelett felizgulva.
„Oh, örömmel” – kuncogta.
És megcsókolt… a nyelve, az ő örömszerző, gyakorlott nyelve… oh istenem… Felnyögtem, belemarkoltam a hajába. Nem hagyta abba, nyelve a csiklómon körözött… őrületbe vitt…ahhh…olyan… régen… volt.
„Edward, kérlek” – könyörögtem. Nem akartam állva elélvezni. Nem éreztem magamban elég erőt hozzá.
„Mit kérsz, Isabella?”
„Szeretkezz velem…”
„Azt teszem” – lehelte… és gyengéden megfújt… ott.
„Nem… azt akarom, hogy bennem légy.”
„Biztos vagy benne?”
„Kérlek…”
Nem hagyta abba az édes, tökéletes kínzást. Hangosan nyögtem.
„Edward… kérlek.”
Felállt és lenézett rám… száján ragyogott izgultságom bizonyítéka…. szent tehén….
„Nos?” –kérdezte.
„Nos mit?” – lihegtem, felbámultam rá tomboló vágyamban.
„Még mindig fel vagyok öltözve.”
Zavartan tátottam el a számat.
Oh… levetkőztetni őt… igen, megtehetem. Az ingéhez nyúltam, de ő hátra lépett.
„Ó, nem…” – figyelmeztetett… a szarba, a farmerjára gondolt.
Aha…ez adott egy ötletet… benső istennőm hangos éljenzése az egekig ért… én térdre ereszkedtem Edward előtt. Inkább ügyetlen, mint remegő ujjakkal kikapcsoltam a nadrágszíját és a  cipzárját, majd lehúztam a farmert és a boxeralsót róla, hogy kiszabaduljon férfiassága… wow… röviden rápillantottam… ahogy lenézett rám… zaklatottan? Félve? Ahogy kilépett a farmerjából… lehúzta a zokniját… én megfogtam és megszorítottam alaposan és felé toltam a kezem… ahogy régebben mutatta. Felmordult és megfeszült… hallottam, ahogy összeszorított fogain keresztül fújja ki a levegőt. Nagyon óvatosan a számba vettem… és szívtam… erősen. Oh, nagyon jó íze volt…
„Ahh… Bella… whoa, finoman.”
Gyengéden a kezei közé fogta a fejem, én mélyebbre nyomtam őt a számban, összeszorítva az ajkaimat amennyire csak tudtam, elfedve fogaimat ajkammal, és erősen szívtam.
„Baszd meg” – sziszegte.
Oh, ez egy jó, izgató, szexi hang. Csak folytattam újra és újra… és körbefuttattam a nyelvemet a hegyén… hmmm… úgy éreztem, mint Afro(kibaszott)dité.
„Bella, elég. Kérlek, ne folytasd.”
Újra csináltam… könyörögj Cullen, könyörögj… és újra.
„Bella, elérted a célod” – mordult összeszorított foggal.
„Nem a szádban akarok elélvezni.”
Még egyszer körbefuttattam nyelvem a makkján, erre előrehajolt, megragadott a vállaimnál fogva és a lábamnál húzva az ágyra lökött. A nadrágja zsebébe nyúlt, és mint egy jó cserkész, előhúzott egy fólia zacskót. Lihegett… mint én.
„Vedd le a melltartód” – parancsolt rám.
Felültem és tettem, amit mondott.
„Feküdj le. Meg akarlak nézni.”
Lefeküdtem, bámultam rá… ahogy lassan felgurigázta a condomot teljes hosszára… oh istenem. Nagyon akartam őt. Lenézett rám és megnyalta az ajkát…
„Szép látvány vagy, Isabella Swan.”
És lehajolt az ágy fölé, lassan felmászott, és amíg teljesen fölém ért, végigcsókolt. Mindkét mellemet megcsókolta, felváltva szívta mellbimbóimat… amíg én nyögdécseltem  és remegtem alatta… nem hagyta abba… ne… akarlak…
„Edward, kérlek…”
„Kérsz – mit?” – mormolta két mellem között.
„Bennem akarlak tudni.”
„Most akarsz?”
„Igen… kérlek.”
A szemembe nézett… és lábaival szétfeszítette a lábaimat, felemelte magát… és nagyon lassan, szemét le nem véve rólam, belém csúszott. Becsuktam a szemem élvezve, ahogy megtöltött… a finom ízét megszállottságának… ösztönösen billentettem a csípőmet, hogy találkozzon az övével… hogy összekapcsolódjak vele… hangosan sóhajtottam. Visszahúzta magát és nagyon lassan újra belém nyomakodott. Ujjaim megtalálták a maguk helyét selymes bronz-színű hajában… és ő nagyon lassan elkezdett mozogni bennem, ki és be, újra … ne…
„Gyorsabban, Edward, gyorsabban… kérlek.”
Győzedelmesen nézett rám, keményen megcsókolt és elkezdett igazán mozogni… szent tehén, egy kérlelhetetlen büntetés… oh, basszus… tudtam, nem fog sokáig tartani… egy lüktető ritmus… kezdtem felgyorsulni… lábaim megfeszültek körülötte.
"Gyerünk baby” – kapkodott levegő után – „add nekem.”
Szavai kikészítettek… és felrobbantam, észt vesztően csodálatosan, millió darabra hullottam körülötte, és ő követett a nevemet kiáltva…
„Bella, oh baszd meg Bella!”
És teste rám omlott, arcát a nyakamba fúrta.

Nincsenek megjegyzések: