Már nem lesz új fejezet

HA SZÜRKE 50 ÁRNYALATÁT KERESED, EZ ANNAK A KÖNYVNEK AZ ALAPTÖRTÉNETE!
NE REKLAMÁLD, HOGY A TWILIGHTBÓL ISMERTEK A NEVEK, MERT AZ ÍRÓJA EREDETILEG TWILIGHT FANFICTIONKÉNT ÍRTA MEG, TEHÁT Ő HASZNÁLTA AZ EDWARD ÉS BELLA NEVEKET, VALAMINT AZ EREDETI KARAKTEREK FIZIKA JELLEMZŐIT.

A MOTU fordítása 2013-ban befejeződött :)
2014 végén egy másik történetet kezdtünk fordítani, csak mert nekem tetszik, és mivel tetszik, úgy gondoltam, megosztom itt a történetet azzal, aki kíváncsi rá. Meg, hogy legyen élet a blogon.

2012. március 23., péntek

Hetvenedik fejezet



„Kösz, Mac” – rázta meg búcsúzóul Mac kezét Edward és kilépett a pontonhídra.
„Mindig öröm számomra, Mr Cullen, és viszontlátásra Bella - örülök, hogy találkoztunk.”
Szégyenlősen kezet fogtam vele… tudnia kell, hogy mit is csináltunk én és Edward, amíg ő  a parton tartózkodott.
„További szép napot Mac, és köszönöm.”
Vigyorgott és kacsintott viszonzásképpen, ezért el is pirultam. Edward kézen fogott, és leballagtunk a pontonon a kikötői sétányra.
„Mac honnan jött?” – kérdeztem, kíváncsivá tett az akcentusa.
„Írországból… Észak-Írországból” – javította ki magát Edward.
„Miért? Van különbség?”
Edward lebámult rám.
„Oh, igen baby, jobb, ha elhiszed, van.”
„Barátod?”
„Mac…? Nem. Alkalmazottam. Segített az Esme megépítésében.”
„Nem sok barátod van...”
Elkomorodott…
„Nem igazán. Tekintve, amit teszek… Nem kedvelem a barátkozást. Csak…”
Megállt, elmélyedt a gondolataiban, és tudtam, hogy Mrs Robinsont említette volna meg.
„Éhes vagy?” – kérdezte, megpróbált témát váltani.
Bólintottam. Igazából farkaséhes voltam.
„Nos, akkor ott eszünk, ahol az autót hagytam. Gyere.”

Az SP-hez közel volt egy kis olasz vendéglő, Rene volt a neve. Arra a helyre emlékeztetett, ami Portlandban volt – néhány asztal és boksz, a berendezés metszően modern. A falon hatalmas fekete-fehér fotók egy századfordulói népünnepélyről, mintha freskó lett volna. Edwarddal egy bokszban ültünk és a menüt tanulmányoztuk, ízletes Frascatit ittunk. Amikor kiválasztottam, mit szeretnék, felpillantottam. Edward tűnődve nézett rám.
„Mi van?” – kérdeztem.
„Nagyon csinos vagy, Isabella. A kirándulás jót tett neked.”
Elpirultam.
„Inkább szélfúttának érzem magam, az igazat megvallva. De nagyon jó délutánom volt. Egy tökéletes délután… köszönhetően neked.”
Lágyan elmosolyodott, szemei melegen csillogtak.
„Nekem volt öröm” – mormolta.
„Kérdezhetek valamit?” – határoztam el magam egy kis adatgyűjtő felfedezésre.
„Bármit, Isabella. Tudod jól” - döntötte féloldalra a fejét. Igézően nézett ki.
„Úgy érzem, nincs sok barátod. Miért?”
Megvonta a vállát és kissé összehúzta a szemöldökét.
„Mondtam, nincs igazán időm ilyenre. Vannak üzleti kapcsolataim – bár ez eléggé különbözik a barátságtól, úgy sejtem. Van családom és azzal annyi is. Kivéve Irinát.”
Figyelmen kívül hagytam a boszorkány említését.
„Nincsenek magad korabeli férfi barátaid? Akikkel elmehetsz és kirúghatsz a hámból?”
Edward szája megrándult és úgy nézett ki, mint aki zavarban van.
„Tudod jól, hogy én hogy szeretem kiereszteni a gőzt, Isabella. Különben is dolgoztam és dolgozom, építem a birodalmamat. Ez az egész, amit csinálok – kivéve az alkalmankénti vitorlázó repülést és vitorlázást.”
„Még főiskolán sem?”
„Nem igazán.”
„Akkor is csak Irina volt?”
Bólintott… és hirtelen óvatossá vált.
„Magányos lehetsz.”
Vágyakozva nézett rám.
„Mit választottál?” – kérdezte, újból megváltoztatva a témát.
„A rizottónál maradok.”
„Jó döntés.”
Edward a pincért szólította, véget vetve ezzel a beszélgetésnek. Miután leadtuk a rendelést, kényelmetlenül fészkelődtem a helyemen, összefont ujjaimat bámulva. Ha beszédes kedvében van, meg kell próbálkoznom… beszélnem kell vele az elvárásairól… az… hm… igényeiről.
„Isabella, mi a baj? Mondd meg.”
Nyugtalan arcára emeltem tekintetemet.
„Mondd meg” – mondta erélyesen és nyugtalansága átment valami másba… félelembe? Haragba?
„Csak attól tartok… hogy nem lesz elég neked… Tudod, hogy… kiereszd a gőzt.”
Láttam hogy megfeszül az álla és tekintete megkeményedik.
„Adtam valami jelét, hogy nem elég?”
„Nos, nem…”
„Akkor miért gondolsz erre?”
„Tudom, hogy mit szeretsz.. mire …umm… van szükséged”  - mondtam halkan.
Becsukta a szemét és homlokát dörgölte hosszú ujjaival.
„Mit kellene tennem?” – kérdezte. Hangja baljóslatúan lágy volt, mintha mérges lenne. A szívem összeszorult.
„Nem, félreértesz – csodálatos, amit teszel, és tudom, hogy csak még néhány nap telt el – de… csak remélem, hogy nem kényszerítelek bele olyanba, ami nem te vagy.”
„Én még én vagyok, Isabella – az összes ötvenszeresen elbaszott életemmel együtt. Igen, meg kell küzdenem azzal a késztetésemmel, hogy ne szabályozzam agyon a dolgokat – de ez az alaptermészetem, és ahogy eddig éltem az életemet. És igen, szeretnélek megbüntetni néha – például a bálon elkövetett licitálásod miatt – ilyen vagyok” – mondta csendesen.
„Nem hiszem, hogy valaha is elmúlik teljesen – de próbálkozom, és egyáltalán nem olyan nehéz, mint amilyennek gondoltam. Úgy értem… megengedted, hogy elfenekeljelek tegnap. Mindenesetre a licitálás után” – mosolyodott el túlságos lelkesedéssel az emlék hatására.
Oh, igen… hmmm… az ezüst golyók után. Izegtem-mozogtam ültömben és elpirultam, de félénken visszamosolyogtam rá.
„Nem bántam” – suttogtam halkan.
„Tudom. Őszintén, Isabella, ez a néhány utóbbi nap – a legjobb időszak volt életemben. Nem akarok változtatni semmin.”
Oh…! Az én életem legjobb napjai szintén, kivétel nélkül. Benső istennőm viharosan bólogatott egyetértésképpen – és erőteljesen megbökött… oké, oké…
„Szóval, akkor nem akarsz bevinni a játékszobádba?”
Nagyot nyelt, elsápadt, minden jókedve eltűnt.
„Nem, nem akarlak.”
„Miért nem?” – suttogtam. Nem az a válasz volt, amire számítottam, és igen… itt volt, a csalódottság kis csípése. Benső istennőm ajkát biggyesztve toporzékolt, karját keresztbe fonta, mint egy hisztis kölyök.
„Mert amikor utoljára ott voltunk, elhagytál” – mondta csendesen.
„Természetemnél fogva mindig tartózkodni fogok mindentől, ami arra késztethet, hogy újból elhagyj. Belepusztultam, amikor elhagytál. Elmondtam neked. Soha az életben nem akarom újra érezni azt. Mondtam, hogy hogyan érzek irántad.”
Elpirultam.
„Igen, de ez nem tűnik igazságosnak. Nem lehet számodra megnyugtató – hogy mindig azon aggódj, hogy én hogy érzem magam. Miattam változtattál sok mindenen… és én… azt gondolom, viszonozhatnám valamilyen módon mindezt. Nem tudom – talán megpróbálhatnék némi szerepjátékot” – dadogtam, az arcom legalább olyan vörös volt, mint a játékszoba fala. Miért olyan nehéz ezekről a dolgokról beszélni? Egy csomó perverz dolgot megtettem már ezzel a férfival, olyanokat, amikről néhány hete nem is hallottam, olyanokat, amikről nem gondoltam, hogy lehetségesek… és mégis, a legnehezebb, beszélni ezekről.
„Bella, nagyon sok mindent viszonoztál, többet, mint gondolnád. Kérlek, kérlek, ne érezz íly módon.”
A gondtalan Edwardnak nyoma veszett. Riadalmat láttam a szemében, és ez gyomorszorító volt.
„Baby, csak egy hétvége telt el” – folytatta – „adj nekünk némi időt. Nagyon sokat gondolkodtam erről az egészről a múlt héten, amikor elmentél. Szükségünk van egy kis időre. Bíznod kell bennem… és nekem benned. Lehet, idővel belemerülhetünk dolgokba, de most úgy szeretlek, ahogy vagy. Szeretlek ilyen boldognak látni, ennyire nyugodtnak és szabadnak, tudva, hogy ezért én is tettem valamit. Én soha nem…” – állt meg és beletúrt a hajába.
„Mielőtt rohanunk, előbb járni kell tudnunk.”
Hirtelen elvigyorodott.
„Mi olyan érdekes?”
„Banner. Mindig ezt hajtogatja nekem. Nem gondoltam volna, hogy egyszer idézni fogom őt.”
„Egy Bannerizmus.”
Edward felnevetett.
„Pontosan.”
A pincér megérkezett az előételünkkel – a Bruschettával – és beszélgetésünk újra irány váltott. De ahogy az alkalmatlanul nagy tálakat letették elénk, nem tudtam másra gondolni, mint arra, hogy így fogok emlékezni Edwardra, amilyen a mai napon volt – nyugodt, boldog, gondtalan. És végre, most nevet… fesztelenül.  Magamban megkönnyebbülten sóhajtottam, amikor kérdezősködni kezdett azokról a helyekről, ahol már jártam. Ez rövid volt, mivel nem voltam sehol az USA-n kívül. Másrészről Edward már bejárta a világot, így könnyed, boldog beszélgetésbe elegyedtünk mindazokról a helyekről, ahol már járt.

Pompás és laktató étkezésünk után visszatértünk az Escalába, egész úton Eva Cassidy édes hangja szólt a hangszórókból. Ez idő alatt megengedtem magamnak egy kis gondolkodási szünetet. Remek napom volt: Dr Greene, a zuhanyzás, szeretkezés a hotelben, majd a hajón, autóvásárlás… és Edward… annyira más volt… mintha szabadjára engedett volna valamit, vagy felfedezett volna valamit – nem tudtam. Ki gondolta volna, hogy ennyire kedves is tud lenni? Ő tudta egyáltalán? Amikor ráemeltem tekintetemet, úgy láttam ő is elveszett gondolataiban. És belém vágott itt és most, hogy ő soha nem volt igazi kamaszkora – legalábbis normális nem. Megráztam a fejem… túl sok elgondolkodtató dolog volt vele kapcsolatban. Elmém visszavándorolt a bálra, mikor Bannerrel táncoltam, és Edward félelme attól, hogy Banner mondott nekem valamit róla… még mindig rejteget előlem valamit. Hogy haladhatnánk így előre, ha még mindig így érez? Az gondolja, elhagynám, ha tudnám róla. Elhagynám, ha önmaga lenne… Oh, ez egy kicsit bonyolult fából vaskarika. Túl komplikált alak.
Ahogy közelebb kerültünk az otthonához, éreztem, hogy nő a feszültség a kocsiban, addig, amíg szinte tapintható nem lett… Vizslatni kezdte a járdát, az átjárókat, szeme mindenfelé cikázott. Tudtam, hogy Laurent keresi. Én is leskelődni kezdtem. Minden fiatal, barna nő gyanús volt… de őt nem láttuk. Amikor bekanyarodott a garázsba, szája kegyetlen vonallá préselődött. Észre vettem, hogy a Volvo eltűnt. Eltűnődtem rajta, hogy minek is jöttünk ide vissza, ha ennyire óvatos és feszült lett ettől a helytől. Stuart a garázsban volt, járőrözött. Odajött és kinyitotta az ajtómat, ahogy Edward beállt a helyére.
„Hello, Stuart” – mormoltam üdvözlésképpen.
„Miss Swan” – bólintott – „Mr Cullen.”
„Nincs nyoma?”
„Nincs, uram.”
Edward bólintott, megragadta a kezem és elindultunk a lifthez. Látszott rajta, hogy jár az agya – zavartnak tűnt. Amikor végre bent voltunk a liftben, felém fordult.
„Nem jöhetsz ide egyedül. Érted?” – förmedt rám.
„Oké…” – Jézusom, jöjjön meg már az eszed!
De a viselkedése mosolyra késztetett. Át akartam ölelni magam – nos, ez az a férfi, aki uralkodik rajtam és rideg velem, ezt ismerem. Elméláztam rajta, hogy ezt túl fenyegetőnek tartottam volna alig egy hete is, amikor így beszélt velem. De már sokkal jobban megértettem. Ezt hívják hozzászokásnak. Kiakadt Lauren miatt, szeret engem, és meg akar védeni.
„Mi olyan mulatságos?” – mormolta és egy cseppnyi élvezetet láttam a szemében.
„Te vagy.”
„Én? Miss Swan… miért vagyok én mulatságos?” – biggyesztette el a száját.
Edward szájat biggyesztve… ez… szexi.
„Ne duzzogj.”
„Miért” – mulatott tovább.
„Mert ez ugyanolyan hatással van rám, mint ahogy én hatok rád, amikor ezt csinálom” – haraptam be a szám szélét szándékosan.  Meglepetten, de egyben elégedetten húzta fel szemöldökét.
„Igazán” – biggyesztette el újra a száját, majd lehajolt hogy egy gyors tartózkodó csókot adjon. Felemeltem a fejem, hogy szám találkozzon az övével. Abban a pillanatban, ahogy ajkaink találkoztak, a csók természete megváltozott… vad tűz száguldott át ereimen ettől a meghitt érintkezéstől, és felé hajtott. Levegő után kaptam, ujjaim belefonódtak hajába . Megragadott és a lift falához szorított, keze keretbe foglalta arcomat, és ajkánál tartott, amíg nyelvünk egymás ellen küzdött. Nem tudom, hogy a lift bezártsága tett mindent sokkal valódibbá, de éreztem, hogy szüksége van rám, éreztem aggodalmát, szenvedélyét – szent szar. Akartam őt, itt és most. A lift megállást jelzett, az ajtó kinyílt, Edward elhúzta arcát az enyémtől, de csípője még a lift falához nyomott… éreztem erekcióját.
„Whoa” – mormolta lihegve.
„Whoa” - utánoztam mély levegőt véve.
Lenézett rám, zöld szemei lángoltak.
„Oh, mit teszel velem Bella!” – és megsimogatta alsó ajkamat hüvelykujjával.
Szemem sarkából láttam, hogy Taylor hátrál a folyosón, így már nem bámul egyenesen ránk. Felágaskodtam és gyengéd csókot nyomtam Edward gyönyörűen formált szájára.
„Amit te teszel velem, Edward.”
Hátra lépett, megfogta a kezem… szeme sötétebb lett, elhomályosodott.
„Gyere” – parancsolt rám.
Taylor még mindig a folyosón várakozott.
„Jó estét, Taylor” - üdvözölte Edward szívélyesen.
„Mr Cullen, Miss Swan.”
„Tegnap este Mrs Taylor voltam” – vigyorogtam fel Taylorra. Halvány pír öntötte le arcát.
Edward savanyúan nézett rám.
„Ahhoz egy szép gyűrű is tartozna, Miss Swan” – felelte Taylor tárgyilagosan.
„Én is úgy gondolom.”
Edward megmarkolta a kezemet.
„Nos, ha önök ketten befejezték, szeretném hallani, mi történt” – meredt Taylorra, akin látszott, hogy kényelmetlenül érzi magát. Belül én is megalázottan érezem magam. Megértettem, hogy átléptem egy határt.
„Sajnálom” – tátogtam Taylornak, aki vállat vont és kedvesen mosolygott, mielőtt Edward felé fordultam.
„Rövidesen visszajövök – csak váltok néhány szót Miss Swannal” – mondta Edward Taylornak… és tudtam, hogy bajban vagyok. Oh, ne….
Edward a hálószobába vezetett és bezárta az ajtót.
„Ne flörtölj a személyzettel, Isabella” – hordott le.
Elvörösödtem, kinyitottam a szám, hogy megvédjem magam – majd becsuktam… és megint kinyitottam.
„Nem flörtöltem. Barátságos voltam – némi különbség van.”
„Ne légy barátságos a személyzettel az ugyanaz, hogy ne flörtölj velük. Nem szeretem.”
Oh. Viszlát, gondtalan Edward…
„Sajnálom” – motyogtam és az ujjaimat bámultam. Már egy jó ideje nem bánt gyerekként velem…
Felemelte az államat, kényszerített, hogy a szemébe nézzek.
„Tudod, hogy mennyire féltékeny vagyok” – suttogta.
„Nincs okod, hogy féltékeny legyél, Edward. Tied a testem és a lelkem.”
Rám pislogott, mint aki nehezen dolgozza fel az éppen közölt tényt. Majd lehajolt és gyorsan megcsókolt, de korántsem olyan szenvedéllyel, mit néhány pillanattal ezelőtt a liftben.
„Nem maradok el sokáig. Érezd magad otthon” – mondta mogorván, megfordult és kiment. Ott hagyott a hálószobában állva. Össze voltam zavarodva. Ránéztem az ébresztőórára. Csak nyolc óra múlt… Elő kéne készítenem néhány ruhát a holnapi munkanapra, Felmentem a szobámba és kinyitottam a gardrób ajtaját. Üres volt. Minden ruha eltűnt… oh, ne! Edward szavamon fogott, és megszabadult a ruháktól. A szarba. Kisördögöm rám bámult – nos, tessék, kellett ez neked, meg a nagy szádnak.  Miért vette komolyan, amit mondtam…?
És anyám tanácsa jutott eszembe – a férfiak mindent szó szerint vesznek, drágám. Elfintorodtam ahogy az üres gardróbot bámultam. Volt néhány szép ruha… mondjuk a zöld. Búsan ballagtam vissza a hálószobába. Onnan is eltűnt minden cuccom. Várjunk egy pillanatot – mi folyik itt? Hol a Mac-em? Leviharzottam Edward hálószobájába – és minden ott volt… a  Mac a fal melletti asztalon… Kinyitottam Edward gardróbjának ajtaját. A ruháim ott voltak… oh, istenem… minden, osztozva a helyen Edward ruháival. Mikor történt mindez? Miért nem figyelmeztet, mielőtt ilyeneket tesz?
Megfordultam. Az ajtóban állt.
„Oh – megejtették a költözést” – motyogta zavartan.
„Mi a baj?” – kérdeztem.
Edward arca elkeseredett volt.
„Taylor úgy gondolja, Lauren a lépcsőházon keresztül jött. Kulcsa lehet a vészkijárathoz. Már minden zárat lecseréltek. Taylor csapata minden helyiséget végigvizsgált az apartmanban, hőkamerával. Nincs itt… Csak azt szeretném tudni, merre jár. Kijátssza minden próbálkozásunkat, ami a megtalálására irányul – pedig segítségre van szüksége” – elkomorodott. Korábbi neheztelésem szertefoszlott. Közelebb mentem hozzá és karjaimat köré fontam. Magához vont és a hajamba csókolt.
„Mit teszel, ha megtalálod?” – kérdeztem.
„Dr Banner tud egy helyet.”
„Mi van a férjével?”
„Mossa a kezeit vele kapcsolatban.” – Edward hangja keserű volt – „A családja Connecticutban él. Azt gondolom, teljesen egyedül van.”
„Oh…”
„Nem baj, hogy mindenedet lehozattam ide? Szeretném megosztani veled a szobámat” – dörmögte.
Whoa… gyors témaváltás.
„Nem.”
„Szeretném, ha velem aludnál. Nincsenek rémálmaim, amikor velem vagy.”
„Rémálmaid vannak?”
„Igen.”
„Oh…” – szorítottam meg erősebben. Szent tehén… még több probléma… a szívem szakad meg ezért az emberért…
„Csak néhány dolgot akartam előkészíteni holnapra, munkába” – mormoltam.
„Dolgozni!” – kiáltott fel Edward, mintha valami minősíthetetlen dolgot mondtam volna, és elengedett. Rám bámult.
„Igen, dolgozni” – válaszoltam, meglepődötten különös reakcióján. Teljes értetlenséggel meredt rám.
„De Lauren – még szabadon van…” – állt meg – „Nem akarom, hogy munkába menj.”
Mi?!
„Ez nevetséges, Edward. Mennem kell dolgozni.”
„Nem, nem kell.”
„Új vagyok a munkahelyemen, és kedvelem. Természetes, hogy elmegyek dolgozni.” – mégis, mit gondol?
„Nem, nem kell” – ismételte nyomatékosan.
„Úgy gondolod, hogy itt maradok és malmozok az ujjaimmal, amíg te az Univerzum Urát játszod?”
„Nos, őszintén megmondva… igen.”
Oh, Fifty, Fity,Fifty… uram, adj erőt.
„Edward…mennem kell dolgozni.”
„Nem, nem kell.”
„De. Nekem. Kell” – mondtam lassan… mintha gyerek lenne.
Rám mordult.
„De nem biztonságos.”
„Edward, dolgoznom kell a megélhetésemért – és nem lesz semmi bajom.”
„Nem, nem kell dolgoznod a megélhetésedért – és honnan tudod, hogy nem lesz bajod?” – majdnem kiabált.
Mire gondol? El akar tartani? Engem? Ez már nem is nevetséges – ismerem mennyi? Talán öt hete… Már dühös volt, szemei villámokat szórtak rám – de most le sem szartam.
„Az Isten szerelmére, Edward, Lauren az ágyad végében állt, és nem bántott engem, és igen, mennem kell dolgozni. Nem akarok a kitartottad lenni. Vissza kell fizetnem a diákhitelemet.”
Száját keskeny vonallá préselte, ahogy a kezemet csípőmre tettem. Egyáltalán nem foglalkoztam most ezzel. Mi a faszt gondol, ki ő?
„Nem akarom, hogy elmenj dolgozni.”
„Nem tőled függ, Edward. Nem neked kell ezt eldöntened.”
Beletúrt a hajába, mereven nézett rám… másodpercek…percek teltek el, ahogy farkasszemet néztünk.
„Stuart veled megy.”
„Edward, erre semmi szükség. Irracionális vagy.”
„Irracionális?” – nézett rám fenyegetően – „Vagy veled megy, vagy tényleg nagyon irracionális leszek, és itt tartalak.”
Nem teszi meg… ugye nem?
„Mégis, hogyan?”
„Oh, megoldom,  Isabella. Ne provokálj!”
„Oké!” – adtam meg magam, mindkét kezem békítőleg feltartva… szent baszás – Fifty visszatért, hogy bosszút álljon.
Csak álltunk és haragosan néztünk egymásra.
„Rendben, Stuart velem jön, ha ettől jobban érzed magad” – forgattam meg a szemem. Összehúzta szemöldökét, fenyegető lépést tett felém.
Azonnal hátra léptem. Megállt, mély levegőt vett, becsukta a szemét, mindkét kezével a hajába túrt… oh, Fifty igazán nagyon feltúrázta magát.
„Körbevezethetlek?”
Körbe? Viccel velem?
„Oké” – mormoltam óvatosan. Újabb témaváltás – Mr. Szeszélyes újból velünk van….
Kinyújtotta felém a kezét, és amikor elfogadtam, kissé megszorította a kezemet.
„Nem akartalak megrémíteni.”
„Nem rémítettél meg. Csak felkészültem, hogy elrohanjak.” – szellemeskedtem.
„Elrohansz?” – esett pánikba Edward.
„Vicceltem!” – oh, jesszus…
Kivezetett a gardróbból, én pedig próbáltam megnyugodni.
Az adrenalin még mindig forrongott a testemben. Fifty-vel felvállalni a küzdelmet nem könnyű.
Körbevezetett a apartmanban, különféle szobákat mutogatva.  Nyugtalanná tett, hogy felfedeztem: Taylornak és Mrs Cope-nak is van lakrésze az emeleten – konyha, nappali és hálószoba mind a kettőhöz .Mrs Cope még nem tért vissza nővére látogatásából – aki ráadásul pont Portlandban lakik.
A szoba, ami igazán felkeltett a figyelmemet, a dolgozószobájával szemben volt – kényelmes TV szoba, egy hatalmas plazma képernyővel és játékkonzolokkal.
„Oh… szóval van Xbox-od?” – vigyorogtam.
„Igen, bár béna vagyok hozzá. Emmett mindig legyőz. Igazán mókás volt, amikor arra gondoltál, hogy ezt gondolom játékszobának” – mosolygott le rám, morcossága feledve… erre a pillanatra. Hála égnek, visszatért a jókedve.
„Nos, örülök, hogy szórakoztatónak talál, Mr Cullen” – feleltem gőgösen.
Rám fintorgott.
„Az vagy, Miss Swan – amikor nem vagy éppen dühítő, természetesen.”
„Általában akkor vagyok dühítő, amikor te ésszerűtlenül viselkedsz.”
„Én?! Ésszerűtlen?”
„Igen, Mr Cullen. Az ésszerűtlen lehetne a harmadik neved.”
„Nincs harmadik nevem.”
„Nos, akkor az ésszerűtlen pont megfelel.”
„Azt hiszem, ez felfogás kérdése, Miss Swan.”
„Kíváncsi lennék Dr Banner professzionális véleményére.”
Rám vigyorgott.
„Gyere” – vezényelte.
Követtem a TV szobából ki, keresztül a nappalin, a főfolyosón, el a háztartási szoba és egy lenyűgöző bortároló mellett egészen Taylor saját hatalmas, jól felszerelt szobájáig. Taylor felállt, ahogy beléptünk. Még egy tárgyalóasztalnak is volt benne hely, amit hat szék vett körül. Egy másik asztal fölött egész falnyi monitor sorakozott. Nem gondoltam volna, hogy az apartmanban van CCTV… figyelte a teraszt, a lépcsőházat, a személyzeti liftet és a folyosót.
„Helló Taylor, csak körbevezetem Isabellát.”
Taylor bólintott, de nem mosolygott. Kíváncsi voltam, vajon neki is megmondta-e… és miért dolgozik még mindig? Amikor tartózkodóan rámosolyogtam, udvariasan bólintott.
Végül a könyvtár előtt kötöttünk ki.
„És természetesen itt már jártál” – nyitotta ki Edward a ajtót.
Megvizsgáltam a zöld posztót a biliárdasztalon.
„Játszunk?” – kérdeztem.
Edward meglepetten mosolygott.
„Oké… játszottál már?”
„Néhányszor” – hazudtam. Szúrósan nézett rám, fejét oldalra hajtotta.
„Reménytelen hazudozó vagy, Isabella. Vagy soha nem játszottál még, vagy…”
Megnyaltam a szám szélét.
„Félsz egy kis versenytől?”
„Félni egy ilyen apró lánytól, mint te?” – csúfolódott Edward kedélyesen…
„Fogadjunk, Mr Cullen.”
„Nagyon magabiztos vagy, Miss Swan” – vigyorgott rám, őszinte élvezettel.
„Miben akarsz fogadni?”
„Ha győzök, visszaviszel a játékszobába.”
Úgy nézett rám, mint aki nem egészen érti amit mondtam.
„És ha én győzök…?” – kérdezte jó néhány idegölő pillanat múlva.
„Akkor te választasz.”
Szája megremegett ahogy fontolgatta a válaszát.
„Oké… megegyeztünk” – mondta óvatosan.
„Pool-t, angol sznúkert vagy  karambolt játszunk?”
„Pool-t. A többit nem ismerem.”
Edward az egyik könyvespolc alatti szekrényből egy nagy bőrdobozt vett elő. Benne biliárdgolyók voltak, bársonyfészkekben. Gyorsan felrakta őket az asztalra a szokásos háromszög alakba. Nem hiszem, hogy játszottam valaha is ilyen nagy asztalon.
Edward a kezembe nyomott egy dákót és némi krétát.
„Akarsz kezdeni?” – adta az udvariast. Élvezte a helyzetet… úgy hitte, győzni fog.
„Rendben.”
Bekrétáztam a dákó végét, és lefújtam a krétaport – közben Edwardra bámulva a szempilláimon keresztül…  szeme elsötétült, ahogy incselkedtem vele. Megcéloztam a fehér labdát és egy gyors, tiszta bökéssel eltaláltam a háromszög center golyóját, ami a csíkos golyót gyorsan a jobb felső zsebbe lökte. A többi golyó szerteszét szaladt.
„Én választok golyót” – mondtam ártatlanul, szemérmesen mosolyogva Edwardra.
Szája remegett az élvezettől.
„Parancsolj” – mondta udvariasan.
A következő három labdát gyors egymásutánban sikeresen belőttem. Belül örömtáncot jártam… Ebben a pillanatban igazán hálás voltam Jake-nek, hogy megtanított biliárdozni, és megtanított jól biliárdozni. Edward közömbösen nézett, nem elárulva az érzéseit, de látszott, hogy élvezete megfogyatkozott…
Egy hajszállal elvétettem a zöld csíkos golyót.
„Tudod, Isabella… El tudnék itt állni naphosszat, hogy nézzelek, ahogy ráhajolsz a biliárdasztalra”- mondta elismerően.
Elpirultam. Hála az égnek, farmer volt rajtam. Vigyorgott… gazfickó, próbálja elvonni a figyelmemet. Levette krémszínű pulóverét, egy szék háttámlájára lökte, és amíg első lökéséhez ballagott, rám vigyorgott. Ráhajolt az asztalra… a szám kiszáradt. Ohó, láttam, hogy mire játszik. Edward szűk farmerban, fehér pólóban, előrehajolva… így… valami, amit szemlélgetni lehet. Majdnem elvesztettem gondolataim fonalát…Négy golyót gyorsan belökött, majd elrontotta a fehéret.
„Oh, ez igazán elemi hiba, Mr Cullen” – ugrattam.
Önelégülten mosolygott rám.
„Ah, Miss Swan, én csak egy ostoba halandó vagyok. Azt hiszem, ön következik.”
Intett az asztal felé.
„Nem próbálsz veszíteni, ugye nem?”
„Oh, nem. Azért a díjért, amit a fejemben forgatok… győzni akarok, Isabella” – vont vállat lezseren – „Ami azt illeti, én mindig győzni akarok.”
Szúrósan néztem rá. Nos akkor… Igazán örültem, hogy a kék blúz volt rajtam, ami kellemesen mélyen szabott.
Méltóságteljesen megkerültem az asztalt, olyan mélyen ráhajoltam, amennyire csak lehetséges volt – teljes rálátást biztosítva Edwardnak a fenekemre és a dekoltázsomra, ahová csak tudtam. Ketten vagyunk a játékhoz. Felpillantottam rá.
„Tudom, mit csinálsz” – suttogta és elsötétült a szeme.
Kötekedve oldalra biccentettem a fejem, gyengéden megsimogattam a dákót… finoman fel-le húztam rajta a kezem…
„Oh, csak a következő lökésen dolgozom” – mormoltam elterelően.
Áthajolva jobb helyzetbe löktem a narancs csíkos golyót, majd direkt Edward előtt állva kiszedtem a többit az asztal alól. Előkészültem a következő lökésre… áthajoltam az asztalon…
Meghallottam, ahogy Edward élesen beszívja a levegőt – és persze elrontottam. A szarba.
Odajött és mögém állt, amíg én még mindig az asztalra hajoltam, kezét a fenekemre tette… hmmm…
„Azért billegteted ezt előttem Miss Swan, hogy ingerelj?”
És erősen a fenekemre vágott.
Levegő után kaptam.
„Igen…” – mormoltam… mert ez volt az igazság.
„Vigyázz azzal, hogy mit kívánsz, baby.”
Megdörgöltem a fenekem, amíg visszaballagott az asztal másik végéhez, előrehajolt…
És lökött. Jézusom, egész nap nézni tudnám. Megütötte a vörös golyót és az a bal oldali lukba gurult. Megcélozta a sárgát, jobb felső… és épp csak elrontotta.
Vigyorogtam.
„Vörös szoba, itt jövünk…” – csúfolódtam vele.
Épp csak felhúzta a szemöldökét, ezzel folytatásra ösztökélve. Gyorsan belöktem a zöld csíkosat és némi mázlival sikerült az utolsó narancssárga csíkos is.
„Nevezd meg a zsebet” – mormolta Edward – és úgy hangzott, mintha valami másról beszélne… valami sötét és barátságtalan dologról.
„Bal felső.”
Megcéloztam a fekete golyót, meglöktem… és elrontottam. Messzire elkerülte… a fenébe.
Edward gonoszul vigyorgott rám, előre hajolt és röviden felmérte a lehetséges lökéseket. Gyakorlatilag lihegtem, ahogy néztem őt… karcsú teste az asztal fölé hajolva. Felállt, megkrétázta a dákóját, égő tekintetét rám szegezte.
„Ha én győzök…”
Na, ja…
„Akkor elfenekellek ezen az asztalon, aztán pedig megduglak rajta.”
Szent szar… a méhem minden egyes izma megfeszült, erősen.
„Jobb felső” – mormolta, megcélozta a feketét… és előrehajolt a lökéshez...

Nincsenek megjegyzések: