Már nem lesz új fejezet

HA SZÜRKE 50 ÁRNYALATÁT KERESED, EZ ANNAK A KÖNYVNEK AZ ALAPTÖRTÉNETE!
NE REKLAMÁLD, HOGY A TWILIGHTBÓL ISMERTEK A NEVEK, MERT AZ ÍRÓJA EREDETILEG TWILIGHT FANFICTIONKÉNT ÍRTA MEG, TEHÁT Ő HASZNÁLTA AZ EDWARD ÉS BELLA NEVEKET, VALAMINT AZ EREDETI KARAKTEREK FIZIKA JELLEMZŐIT.

A MOTU fordítása 2013-ban befejeződött :)
2014 végén egy másik történetet kezdtünk fordítani, csak mert nekem tetszik, és mivel tetszik, úgy gondoltam, megosztom itt a történetet azzal, aki kíváncsi rá. Meg, hogy legyen élet a blogon.

2010. november 20., szombat

Tizennyolcadik fejezet




A fürdőkád fehér, mély, tojás alakú, nagyon formatervezett… Edward előrehajolt és megeresztette a szintén formatervezett csapot. Drágának kinéző fürdőhabot öntött a vízbe… édes, fülledt jázmin illata volt… hmm. Felegyenesedett és rám bámult sötét szemeivel, majd kibújt a pólójából és ledobta a földre.
„Miss Swan.” Nyújtotta ki a kezét felém. Óvatosan megálltam az ajtóban, tágra nyitott szemekkel. A kezeimet magam köré fontam. Előreléptem. Újra megcsodáltam testét… Fantasztikusan néz ki… Belső kisördögöm elalélt és visszavonult valahová a tudatom legmélyére. Megfogtam Edward kezét, ő megragadta azt és besegített a kádba… de még rajtam van az inge! …De azt teszem, amit mondott… Hozzá kell szoknom, ha élek a lehetetlen ajánlatával… Ha! A víz hívogatóan meleg volt.
„Fordulj arccal felém” – utasított, hangja halk volt.
Tettem, ahogy mondta. Behatóan nézett rám.


„Tudom, hogy finom az az ajak, meg is esküszöm rá, de abbahagynád a harapdálását?” – szűrte fogai között a szót.
„Ahogy rágod… arra késztet, hogy megbasszalak… és akkor sajogni fogsz, rendben?”
Levegő után kaptam, és automatikusan elengedtem a szám szélét… sokkolt, amit mondott.
„Yeah,” – provokált.
„Látom, értjük egymást” – vetett rám átható pillantást.
Eszeveszetten bólogattam. Nem gondoltam, hogy ennyire hatással vagyok rá
„Jó” – nyúlt felém és kivette a I-podomat az ing zsebéből és a mosdóra tette.
„Víz és I-pod, nem a legokosabb kombináció” – mormolta.
Lenyúlt, megfogta a fehér ing szélét, áthúzta a fejemen és azt is a padlóra dobta.
Hátralépett és úgy vizsgált… az isten szerelmére, meztelen vagyok… elpirultam… lebámultam a hasamhoz emelt kezeimre, és elkeseredetten szerettem volna eltűnni a meleg vízbe a habok közé… de tudtam, Edward nem akarja, hogy eltűnjek.
„Hé.”
Felpislantottam rá, és ott állt félrehajtott fejjel.
„Isabella, te egy nagyon gyönyörű nő vagy, tetőtől talpig. Ne hajtsd le a fejedet, mintha szégyellnéd magad. Nincs semmi szégyellni valód, és hidd el, élvezet téged ámulni, ahogy itt állsz.”
A kezébe fogta az államat, hátradöntötte a fejemet, hogy a szemébe nézzek. Azokba a lágy, meleg szemekbe… vágytól égnek… oh, istenem. Nagyon közel volt, ha akarok felnyúlok és megérintem.
„Most bemehetsz a vízbe” – állította meg elkalandozó gondolataimat és én iszkoltam a hívogatóan meleg vízbe. Uoh… ez csíp egy kicsit… lepődtem meg. De nagyon finom volt az illata és a fájdalom is hamar csillapodott. Elfeküdtem, félig becsuktam a szemem, ellazultam a megnyugtató melegben. Amikor újra kinyitottam a szememet Edward éppen bámult rám.
„Miért nem csatlakozol hozzám?” – kérdeztem – úgy gondoltam bátran – de a hangom rekedt volt.
„Azon gondolkodtam. Menj előrébb.” – parancsolta.
Kilépett a pizsamanadrágjából és mögém mászott. Mögém ült és a mellére vont. Hosszú lábait az enyémre tette, térdeit behajlította. Így a bokája az én bokámig ért, és széthúzta azokat, ezzel széttárva a lábaimat… oh, istenem… Orrát a hajamban éreztem, ahogy mélyen beszívta a hajam illatát.
„Jó illatod van, Isabella.”
Reszketés futott át a testemen… meztelen vagyok és egy kádban ülök Edward Cullen Őfelségével… és ő is meztelen… ha valaki ezt mondja nekem tegnap reggel, amikor a hotelszobájában ébredtem… nem hittem volna el neki. Szent szar… csak tegnap volt?
Elővett egy tubus fürdőhabot a beépített polcról, és egy keveset a kezére nyomott belőle.
Összedörzsölte a kezét, finom habot képezve ezzel, és kezét a nyakamra kulcsolva elkezdte masszírozni a nyakamat és a vállamat, hosszú erős ujjaival. Felnyögtem… nagyon jó érzés volt.
A keze, rajtam.
„Szereted így?” – hallottam a hangján, hogy mosolyog.
„Hmm.”
Lefele mozgatta a kezét, először a karjaimon, aztán alattuk… a hónom alatt… gyengéden mosott. Igen örültem annak, hogy Rose ragaszkodott ahhoz, hogy szőrtelenítsek… Edward a mellem felé haladt. Felszisszentem, ahogy a megmarkolta a melleimet és elkezdte gyengéden gyúrni őket… biztosra ment. A mellbimbóim érzékenyek voltak… nagyon érzékenyek… biztos, hogy a tegnap esti nem egészen finom bánásmódtól. Nem habozott… sokáig… a lélegzetem felgyorsult, a szívem rohamtempót vert… és a keze haladt lefelé a gyomrom és a hasam felé. Éreztem növekvő erekcióját a hátamon… már ez maga izgató dolog volt, tudni, hogy a teste az én testemre így reagál… Aha… a képzeletedben… gúnyolódott kisördögöm… Kiráztam a fejemből a nemkívánatos gondolatot.
Megállt és egy fürdőkesztyűért nyúlt. Én csak pihegtem kívánóan, akaróan, kezeim a kemény, izmos combján voltak, Edward fürdőhabot öntött a mosdókesztyűre, lehajolt és a lábam között kezdett mosdatni. Visszatartottam a lélegzetemet. Ujjai gyakorlottan izgattak a mosdókesztyűn keresztül, ez mennyei… és a csípőm saját ütemében elkezdett mozogni, nekinyomódva Edward kezének. Ahogy az érzékek átvették az uralmat felettem, hátrahajtottam a fejemet, szemeim fennakadtak, szám kinyílt… ahogy nyögtem. Éreztem, ahogy az izgalom növekszik bennem… lassan, kérlelhetetlenül, belül… bennem… oh istenem…
„Érezd, baby…” – suttogta Edward a fülembe és nagyon gyengéden fogaival legelgette a fülcimpámat.
„Érezd, nekem…” – és lábaimat a lábaival hozzászorította a kád falához, foglyul ejtve engem, szabad utat kapva ez által hozzám… a legintimebb részemhez.
„Oh… kérlek…” – könyörögtem… megpróbáltam megfeszíteni a lábamat, ahogy a testem is megfeszült. Szexuális rabszolgaságban tart ez a férfi… nem engedett mozdulni.
„Azt hiszem, elég tiszta vagy már…” – mormolta és befejezte, amit éppen csinált. Mi?! Ne… ne… ne! Szaggatottan vettem a levegőt.
„Miért hagytad abba?” – alig tudtam kinyögni a szavakat.
„Mert más terveim vannak veled Isabella.”
Mi?… oh istenem…de…én már… ez nem fair…
„Fordulj meg… nekem is szükségem van mosdatásra…” – mormolta.
Megfordultam. Erekcióját határozottan megmarkolta. Eltátottam a szám.
„Szeretném, ha alapos ismeretségbe kerülnél ha úgy tetszik, tegező viszonyba, a legkedvesebb és legkedveltebb részével a testemnek. Nagyon ragaszkodom hozzá…”
Ez nagyon nagy, és még növekszik. A víz felszíne fölé. Felnéztem rá, és szemtől szembe kerültem gonosz mosolyával… élvezte meghökkent arckifejezésemet. Rájöttem, hogy bámulom – tágra nyitott szemekkel, tátott szájjal… nyeltem egyet… ez bennem volt?! Lehetetlen… Azt akarja, hogy megérintsem… hmm… oké… gyerünk, tegyük meg. Rámosolyogtam, a habfürdőért nyúltam és egy keveset folyattam a kezemre. Úgy tettem, ahogy ő… összedörzsöltem a kezem, hogy hab legyen rajta Nem vettem le a szemem Edwardról. Ajkaim szétnyíltak egy ütemben a levegővételemmel… nagyon lassan beleharaptam az alsó szájszélembe, majd a nyelvemet végigfuttattam ott, ahol az előbb a fogam volt… Szemei sötét jáde színűek voltak, nagyon komolyak és lassan tágra nyíltak, ahogy a nyelvem az ajkamat érintette… előrenyúltam és egyik kezemmel körbefogtam, utánozva azt, ahogy az előbb ő fogta magát. Félig lehunyta a szemét… sokkal keményebb volt, mint gondoltam. Meggyömöszöltem, és Edward rátette a kezét a kezemre.
„Így…” – suttogta és fel-le mozgatta a kezét, megszorítva a kezével a kezemet, hogy erősen szorítsam. Elakadt lélegzettel újra becsukta a szemét. Amikor újra kinyitotta, tekintete világos smaragd színben égett.
„Így jó, baby.” Elvette a kezét, hogy egyedül folytassam. Megint becsukta a szemét, ahogy teljes hosszában mozgattam a kezem férfiasságán. A csípőjét kissé felém tolta és én reflex-szerűen erősebben szorítottam. Halk nyögés tört fel mélyen a torkából. A számba venni… hmm… Felrémlett, hogy a számba dugta a hüvelykujját és kérte, hogy szívjam… erősen. A szája elnyílt, ahogy szaporábban vette  a levegőt. Előrehajoltam, amíg csukva volt a szeme és számba vettem, óvatosan szopogattam a nyelvemet a hegyén végigfuttatva.
„Whoa… Bella…” – szeme tágra nyílt, és én erősebben megszívtam.
„Jézusom…” – nyögte és megint becsukta a szemeit. Lefelé mozdultam, hogy mélyebben fogadjam a  számba. Újra nyögött…hah.. kisördögöm izgatott lett… meg tudom tenni. Tudok franciázni. Újból körbefuttattam a nyelvemet a férfiassága csúcsán és ő felemelte csípőjét. Szemei most nyitva voltak,  a vágytól homályosan… fogait összeszorította, ahogy újra felemelte a csípőjét. Még mélyebben nyomtam a számba, megmarkolva a combjait… Éreztem, ahogy a lábai megfeszültek a kezemben. Kinyújtotta a kezét, megragadta a copfomat és igazán mozogni kezdett.
„Oh… baby… ez igazán jó” – mormolta.
Erősebben szoptam, megfricskázva a nyelvemmel farka hegyét, fogaimat ajkaimmal befedetem és körbefogtam a számmal. Kifújta a levegőt… lélegzete hangosabb lett és felnyögött.
„Jézusom… mennyit vállalsz be?” – suttogta.
Hmm… Mélyebbre nyomtam a számban, a torkom hátuljáig, majd újra előre. Nyelvem körbefutott a hegyén… ő az én saját Edward Cullen ízű Popsicle-m, erősebben és erősebben szoptam. Egyre mélyebbre nyomva, egyre erősebben nyalva a nyelvemmel…hmm nem is gondoltam volna, hogy az élvezet nyújtása milyen izgató lehet. Nézni Edwardot, ahogy a vágytól gyötrődve óvatosan vonaglik. Benső istennőm  merengue-t táncolt, szamba mozdulatokkal ötvözve azt…
„Isabella, elélvezek a szádban” – elakadó hangja figyelmeztetően hangzott.
„Ha nem akarod ezt… most állj le.”
Újra felemelte csípőjét… szemei tágra nyíltak… óvatosak… megtelve érzékiséggel  - engem kívánva… a számat kívánva… oh istenem.
Szent szar… kezeivel erősen szorította a fejemet… meg tudom tenni. Még erősebben nyomtam a számat rá és egy pillanatában a teljes elbizakodottságnak, szabaddá tettem a fogaimat. Ez átbillentette a tetőponton, mozdulatlanná vált és érezhettem a meleg, sós, nedvet, ahogy lefolyik a torkomban. Gyorsan nyeltem… uhh… nem vagyok biztos benne… de egy pillantás rá… ahogy szétesett a kádban…miattam… és én nem bántam. Felültem, és ránéztem, és egy győzelmes mosoly bujkált a szám sarkában. Nos, nem akarok kárörvendő lenni…
Akadozott a lélegzete… kinyitotta a szemét és rám bámult.
„Nincs garatreflexed…?” – kérdezte megdöbbenve.
„Krisztusom, Bella… ez…jó volt, nagyon jó, teljesen váratlanul.” Összehúzta a szemöldökét.
„Tudod, soha nem szűnsz meg elbűvölni engem.”
Mosolyogtam rá és meggondolatlanul rágtam a szám szélét. Tűnődve nézett rám.
„Csináltad ezt már valamikor?”
„Nem.” És nem tudtam elrejteni a büszkeség kis árnyalatát tagadásomban.
„Jó.” – mondta önelégülten és úgy gondolom… megkönnyebbülten.
„Egy újabb első alkalom, Miss Swan.” Kutatóan nézett rám….
„Nos.. orális gyakorlatból ötöst érdemelsz. Gyere… gyerünk az ágyba, tartozom egy orgazmussal neked….” És igen gyorsan kimászott a kádból… megmutatva teljes nagyságban azt a Görög Istent, akit megtestesített, ez Edward Cullen… oh istenem. Benső istennőm megállt a tánc közben, szájtátva bámult és csorgott a nyála. Edward erekciója csillapodott… de még megvolt…szilárdan… wow. Egy kis törölközőt tekert a derekára, elfedve a lényeget. Nekem egy nagyobb bolyhos fehér törölközőt nyújtott. Kimásztam a kádból, megfogva felajánlott kezét. Körém tekerte a törölközőt, magához húzott és keményen megcsókolt… nyelvét a számba nyomva. Szeretem volna körülölelni… megérinteni, de karjaimat fogva tartotta a törölközővel. De hamarosan elvesztem a csókjában. Ringatta a fejemet, nyelve felfedezte a számat… és úgy éreztem ezzel fejezi ki háláját… talán… mert első volt számomra? Vagy miért ?
Elhúzódott tőlem, kezei arcom két oldalán, kutatóan nézett a szemembe. Olyan… elveszettnek látszott.
 
„Mondj igent” – suttogta hevesen.
Nem értettem…
„Mire?”
„Igent a megállapodásunkra… hogy az enyém vagy… kérlek, Bella.” Suttogta megnyomva az utolsó szót és a nevemet, könyörögve… és újra megcsókolt, édesen, szenvedélyesen, majd hátralépett, rám bámult, pislogva. Megfogta  kezemet és visszavezetett a hálószobájába… őrlődő gondolataim között, szelíden követtem. Kábultan. Tényleg nagyon akarja…

Nincsenek megjegyzések: