Már nem lesz új fejezet

HA SZÜRKE 50 ÁRNYALATÁT KERESED, EZ ANNAK A KÖNYVNEK AZ ALAPTÖRTÉNETE!
NE REKLAMÁLD, HOGY A TWILIGHTBÓL ISMERTEK A NEVEK, MERT AZ ÍRÓJA EREDETILEG TWILIGHT FANFICTIONKÉNT ÍRTA MEG, TEHÁT Ő HASZNÁLTA AZ EDWARD ÉS BELLA NEVEKET, VALAMINT AZ EREDETI KARAKTEREK FIZIKA JELLEMZŐIT.

A MOTU fordítása 2013-ban befejeződött :)
2014 végén egy másik történetet kezdtünk fordítani, csak mert nekem tetszik, és mivel tetszik, úgy gondoltam, megosztom itt a történetet azzal, aki kíváncsi rá. Meg, hogy legyen élet a blogon.

2011. március 1., kedd

Harminckettedik fejezet




A külső világ lassan behatolt az érzékeimbe… és óh, micsoda behatolás. Lebegtem, combjaim erőtlenek, gyengék, teljesen elhasználtak, és Ő rajta feküdtem, fejem a mellém, illata isteni volt… frissen mosott lenvászon és valami drága testpermet, a legjobb, legbódítóbb illat a világon, Edwardé. Nem akartam megmozdulni, az örökkévalóságig be akartam lélegezni az illatát.  Megszaglásztam… és arra vágytam, bár ne lenne közöttünk a pólója. És mint egy rím és ok visszatért az egész testembe, kinyújtottam a kezem a mellkasa felé. Ez az első alkalom, hogy megérinthettem itt… kemény… erős.
Keze fellendült és megragadta az enyémet… de finomított a mozdulaton és felemelte a szájához, majd finoman megcsókolta az ujjbegyeimet. Megfordult és lebámult rám.
„Ne” – mormolta és lágyan megcsókolt.
„Miért nem szereted, ha megérintenek?” – suttogtam, belebámulva gyengéd zöld szemeibe.
„Mert ötvenszeresen átkozott vagyok Isabella.”
Oh… őszintesége lefegyverző volt… felpislogtam rá.
„Nagyon erőszakos volt az életem eleje. Nem akarlak untatni a részletekkel. Csak… ne.” – orrát az enyémhez dörgölte, felemelte magát és felült.
„Azt hiszem, ez lefedi a történteket teljes mértékben. Milyen volt?” – Teljesen elégedett volt magával, és nagyon tényszerű is volt egyidejűleg. Mintha egy következő feladatot pipálna ki egy listán. .. és én még mindig az életkezdetére vonatkozó megjegyzésén tűnődtem… Nagyon kíváncsi voltam – makacsul többet akartam tudni. De nem fogja elmondani. Félrehajtottam a fejem, ahogy ő tette, és óriási erőfeszítéssel rámosolyogtam.
„Ha egy pillanatra elképzelnéd, hogy nem irányítod minden dolgomat… nos, akkor nem kellene beszámolnom a nem i életem előrehaladásáról” – mondtam szemérmesen.
„De köszönöm az illúziót.”
„Oh,  Miss Swan… nem csak egy üresfejű, csinos lány vagy. Hat orgazmusod volt összesen…. hmmm… és mindet nekem köszönheted” – hencegett megint játékosan.
Elvörösödtem és pislogtam egyidejűleg, ahogy rám bámult. Összevonta szemöldökét.
„Van valami amit mondani akarsz?” – hirtelen élesen vágott a hangja.
Elmerültem a gondolataimban… a francba.
„Volt egy álmom ma reggel.”
„Oh?” – meredt rám.
Szent tehén… bajban vagyok?
„Elélveztem álmomban…” – és karommal eltakartam a szememet.
Nem szólt semmit. Kipislogtam rá a karom alól, úgy láttam jól szórakozik.
„Álmodban?”
„Felébresztett.”
„Azt elhiszem… miről álmodtál?”
Francba…
„Rólad”
„Mit csináltam?”
Megint eltakartam a szemem. És mint egy kisgyerek, úgy éreztem, ha én nem látom, ő sem láthat engem.
„Isabella, mit tettem? Nem kérdezlek újra.”
„Egy lovaglópálca volt nálad.”
Elvette a kezemet a szemem elől….
„Tényleg?”
„Igen” – válaszoltam bíborvörösen.
„Van esélyed rá” – mormolta.
„Egy csomó lovaglópálcám van.”
„Barna bőrrel bevont?”
Nevetett.
„Nem… de biztos vagyok benne, szerezhetek egyet.” – zöld szemei izgatottan csillogtak. Lehajolt és röviden megcsókolt, aztán felállt, megfogta a boxerját… oh ne… elmegy. Rápillantottam az órára – csak 9:40 volt. Én is kiugrottam az ágyból, felvettem a melegítőnadrágomat, a topomat, majd keresztbe tett lábbal visszaültem az ágyra. Nem akartam, hogy elmenjen… mit tehetnék?
„Mikor van a ciklusod?” – szakította meg morfondírozásomat.
Mi?!
„Utálom ezeket a használni” – dörmögött. Felemelte a condomot, majd visszatette a földre, és felhúzta boxerjét és a nadrágját.
„Nos?” – sürgetett, amikor nem válaszoltam, és várakozóan nézett rám, mintha az időjárásról alkotott véleményemre várna. Szent szar… ez magánügy.
„Jövő héten” – néztem le a kezeimre.
„Valamilyen fogamzásgátlási módot kell választanod.”
Olyan parancsolgató. Kifejezéstelenül néztem rá. Visszaült az ágyra , felhúzta a zokniját és a cipőjét.
„Van orvosod?”
Megráztam a fejem. Megint visszatértünk az üzleti formulákhoz; 180 fokos fordulat a hangulatban. Haragosan nézett rám.
„Az én orvosom eljöhet és megvizsgálhat itt – vasárnap délelőtt, mielőtt eljössz hozzám. Vagy eljöhet hozzám, és ott vizsgál meg… melyiket választod?”
Most nem kényszerít… még egy valami, amiért fizethet… bár ez most az ő hasznára lesz.
„Nálad” – ez garantálta, hogy találkozhatom vele vasárnap.
„Ok, majd megmondom, hogy hány órakor.”
„Elmégy?”
Ne menj… maradj velem, kérlek.
„Igen…”
Miért?
„Hogy jutsz vissza?” – suttogtam.
„Taylor felszed.”
„Elvihetlek… van egy szép új autóm.”
Rám bámult, tekintete meleg volt.
„Nagyon jó lenne. De azt hiszem, túl sokat ittál.”
Elpirultam.
„Direkt itattál le?”
„Igen.”
„Miért?”
„Mert mindent túlkomplikálsz és zárkózott vagy, mint apád. Egy csepp bortól viszont megered a szavad… és szükségem van arra, hogy őszinte legyél velem… különben hallgatsz, és fogalmam sincs róla, mire gondolsz. Borban az igazság, Isabella.”
„És úgy gondolod, te mindig őszinte vagy velem?”
„Törekszem rá., hogy az legyek.” – nézett rám óvatosan.
„Csak akkor fog működni a dolog közöttünk, ha őszinték vagyunk egymáshoz.”
„Szeretném, ha maradnál… és használnád… ezt” – emeltem fel a második condomot.
Lágyan elmosolyodott, szemei vidáman ragyogtak.
„Isabella, ma este egészen sok magam szabta határt átléptem már. Mennem kell. Vasárnap találkozunk. Előkészítem  a javított szerződést számodra… és kezdődhet a … játék.”
„Játék.” – Szent szar… a szívem a torkomban dobogott.
„Egy heves jelenetet szeretnék veled megvalósítani. De addig nem, amíg alá nem írod a szerződést, mert akkor fogom tudni, hogy készen állsz.”
„Oh…szóval el tudom nyújtani a dolgokat… ha nem írok alá.”
Elismerően nézett rám, majd félmosolyra húzta száját.
”Nos, azt hiszem, megteheted, de úgy gondolom, megtörhetem az erőfeszítésedet.”
„Megtöröd? Hogyan?” – benső istennőm felébredt és figyelni kezdett…
Lassan bólintott, elvigyorodott, és kötekedve mondta:
„Nagyon undorító tudok lenni…”
Vigyorgása átragadt rám
„Undorító, hogyan?”
„Oh, tudod, robbanások, autóbalesetek, emberrablás, bebörtönzés…”
„Elrabolnál engem?”
„Oh, igen,” – vigyorgott tovább.
„Akaratom ellenére rabságban tartanál?”- jeez, ez izgató.
„Oh, igen” – bólintott.
„Aztán napokig beszélhetnénk a THCs-ről, minden nap, 24 órában.”
„Elveszítettem a fonalat” – suttogtam, a szívem majd kiugrott… komolyan gondolja?
Teljes Hatalom Csere – napokon át” – a szeme ragyogott és onnan éreztem izgatottságát, ahol ültem. Szent Tehén.
„Szóval, nincs választásod” – mondta cinikusan.
„Világos” – nem tudtam elfojtani a gúnyt  a hangomban, ahogy  a szememet az égnek fordítottam.
„Oh, Isabella Swan, forgatod a szemeidet ?”Szent szar…
„Nem”- csipogtam.
„Oh… azt gondolom megtetted. Mit mondtam, mit teszek, ha megint forgatod a szemedet?”
A szarba. Leült az ágy szélére.
„Gyere ide” – mondta lágyan.
Elsápadtam. Jeez…. ez most komoly. Leültem, rábámultam… mozdulatlanul
„Még nem írtam alá” – suttogtam.
„Megmondtam, amit megmondtam. Szavát tartó férfi vagyok. Elfenekellek és aztán megbaszlak, gyorsan és keményen. Végül mégis szükségünk lesz arra a condomra.” – hangja puha mégis fenyegető…  a szarba, őrült módon izgató. A bensőm teljesen megfeszült, a szűkölő nedves vágytól.
Mereven nézett rám, várakozva, szemei lángoltak… Óvatosan szétfontam lábaimat. Elfuthatok? Hát ez az… kapcsolatunk ezen múlik, itt és most. Megengedjem neki, vagy nemet mondjak, és ennyi volt…? Mert tudtam, ha nemet mondok, véget ér minden. Tedd meg! – benső istennőm könyörgött… kisördögöm legalább olyan bénult volt, mint én.
„Várok” – mondta.
„És nem vagyok egy türelmes alak.”
Óh, a szentek összes szerelmére… Lihegtem, féltem, felizgultam. A vérem száguldott ereimben, lábaim felmondták a szolgálatot. Lassan felé haladtam, amíg mögé nem kerültem.
„Jó kislány” – mormolta.
„Most állj fel.”
A szarba... miért nem tud csak egyszerűen túllépni a dolgokon? Nem voltam biztos benne, hogy egyáltalán tudok állni. Habozva felálltam. Kinyújtotta a kezét és én beletettem a condomot.  És hirtelen megragadott, keresztbe fektetett az ölében. Egy elegáns mozdulattal elfordult, így a felső testem mögötte feküdt az ágyon. A jobb lábát rászorította mindkét lábamra, bal karját a lapockámra tette… leszorított, meg sem tudtam mozdulni. Oh, bassza meg…
„Mindkét kezedet tedd a fejed mellé.” – parancsolt rám.
Azonnal engedelmeskedtem.
„Miért teszem ezt veled, Isabella?” – kérdezte csendesen.
„Mert forgattam a szememet rád.” – alig tudtam megszólalni.
„Úgy gondolod, udvarias dolog azt tenni?”
„Nem.”
„Fogod még forgatni a szemeidet?”
„Nem.”
„Minden alkalommal elfenekellek, ha megteszed. Megértetted?”
Nagyon lassan lehúzta a melegítőmet. Oh, milyen megalázó dolog ez… megalázó, ijesztő és izgató. Kész szertartás, amit csinál. Szívem a torkomban… alig tudtam lélegezni. A szarba, vajon fájni fog? Kezét a pucér fenekemre tette… lágyan simogatott, cirógatott körbe-körbe a tenyerével. Aztán egyszerre csak nem volt ott a keze… és megütött – erősen. … ! Szemeim elkerekedtek a fájdalomtól, megpróbáltam felemelkedni, de kezét a lapockáim közé tette és visszanyomott. Újból simogatott, ahol az előbb megütött és hallottam, ahogy a lélegzése megváltozott – érdesebbé vált. Újra és újra megütött, gyors egymásutánban. Bassza meg a szent, ez fáj! Egy hangot sem adtam ki, arcom fintorba rándult a fájdalomtól. Megpróbáltam eltekergőzni a csapások alól – az adrenalin elöntötte a testemet.
„Maradj nyugton” – mordult – „Vagy sokkal tovább verlek.”
Éppen dörzsölgette a fenekemet, és az ütések ezután folytatódtak… ritmikus séma szerint ismétlődve, simogatás, cirógatás, erős ütés. Koncentrálnom kell… tűrni a fájdalmat. Elmém kiürült… be kell fogadnom ezt a meredek érzést. Egyszer sem ütött meg kétszer ugyanott  - azt akarta, hogy mindenhol fájjon.
„Aargh” – kiáltottam fel a tizedik ütésnél – nem is vettem észre, hogy gondolatban számoltam őket.
„Még csak most jövök bele…” – ütött meg újra, majd lágyan dörzsölgetett. A kemény, csípős ütések és a gyengéd simogatások kombinációja elbódította az agyamat. Megint megütött… egyre nehezebb volt elviselni. Az arcom belefájdult a fintorgásba... Megint lágyan dörzsölgetett, majd megint az ütés következett. Újból felkiáltottam.
„Senki nem hall, babám… csak én” – és ütött, újra és újra.
Valahonnan mélyről úgy éreztem, meg akarom kérni, hogy hagyja abba. De nem. Nem adom meg neki ezt az elégtételt. Folytatta, könyörtelen ritmusban. Még hat alkalommal kiáltottam fel… Tizennyolc ütés összesen.
Testem begerjedt… begerjedt az irgalmatlan testi fenyítéstől.
„Elég” – lihegett rekedten…
„Jól csináltad, Isabella. És most, megbaszlak.”
Lágyan, gyengéden, körbe-körbe cirógatta égő fenekemet… hirtelen két ujját belém dugta, teljesen meglepett vele. Levegő után kaptam, ez az új támadás kibillentett a bódulatból.
„Érezd… érezd, hogy a tested mennyire szereti ezt, Isabella… nedves vagy… csak nekem.” – hangjában áhítat volt. És ujjait mozgatta, be, ki gyors mozdulatokkal.
Nyögtem… nem, biztosan nem, és ujjai hirtelen eltűntek… és ott maradtam, eltelve vággyal.
„Legközelebb azt akarom, hogy számolj. És most, hol az a condom?”
Éreztem, ahogy hátranyúlt a condomért. Gyengéden felemelt és arccal lefelé az ágyra nyomott. Hallottam, ahogy lehúzza a zippzárját és felszakítja a fóliát. Lerántotta  a melegítőmet teljesen, térdeimre emelt és simogatta a sajgó fenekemet.
„Most megduglak… elélvezhetsz…” – mormolta.
Mi? Mintha lenne választásom.
És gyorsan bennem volt, teljesen megtöltött, hangosan nyögtem. Mozgott, döngölt, gyors intenzív sebességgel, sajgó fenekem felől. Az érzés tökéletes volt, nyers, megalázó, eszméletlenül jó… érzékeim szétdúlva, lerombolva… kizárólag arra figyeltem, mit tesz velem… hogy érezteti velem. És éreztem az ismerős húzást, mélyen a hasamban, minden felgyorsult…
Nem… és áruló testem felrobbant egy egész testemet megrázó orgazmusban.
„Oh, Bella!” – kiáltott fel, ahogy ő is elélvezett, szorosan helyben tartva testemet, ahogy belém lövellt. Erősen zihálva összeomlott mögöttem, gyors mozdulattal magára húzott, és arcát a hajamba temette, ahogy szorosan tartott.
„Oh, babám” – lehelte.
„Isten hozott a világomban.”
Ott feküdtünk, együtt lihegve… vártuk, hogy lélegzésünk lassuljon. Óvatosan félresimította a hajamat.
Megint a mellkasán feküdtem. Csak most nem volt erőm, hogy felemeljem a kezem, és megsimogassam.
Apám… túléltem. Nem is volt annyira rossz. Sokkal beletörődőbb voltam, mint ahogy számítottam rá. Benső istennőm kimerült… nos, legalább csendben volt. Edward újból beleszimatolt a hajamba, mélyen lélegezve.
„Nagyon jól csináltad, babám.” – suttogta és csendes élvezetet hallottam ki a hangjából.
Szavai körbefontak, mint egy lágy bolyhos törölköző, és elégedett voltam, hogy ő boldog.
Ujjai közé csippentette a topom szélét.
„Ebben alszol?” – kérdezte szelíden.
„Igen” – susogtam álmosan.
„Nagyon el akarlak vinni vásárolni. Selyemben és szaténban kellene lenned, gyönyörű leány.”
„Szeretem a gönceimet” – mormoltam és próbáltam nem bosszúsnak hallatszani.
Megint megpuszilta a fejemet.
„Meglátjuk” – mondta.
Így feküdtünk tovább, pecekig, órákig, ki tudja… azt hiszem, elszunnyadtam.
„Mennem kell” – mondta, hozzám hajolt és megcsókolta a homlokomat.
„Jól vagy?” – hangja puha volt.
Belegondoltam a kérdésébe. A fenekem sajog… nos, most éppen izzik, de jó értelemben… hogy is vagyok… azon kívül, hogy fáradt vagyok… ragyogóan. A feleszmélés… megalázó volt, váratlan. Nem igazán értettem önmagam. Szent szar.
„Rendben vagyok” – suttogtam… nem akartam többet mondani ennél.
Felkelt.
„Merre van a  fürdőszoba?”
„Végig a folyosón, balra.”
Felszedte a másik condomot is és kivonult a fürdőszobába. Mereven felkeltem és felhúztam a nadrágomat. Egy kissé dörzsölte a még mindig fájó hátsómat. A saját reakcióim összezavartak. Emlékeztem, hogy egyszer azt mondta – már nem emlékszem, mikor – hogy sokkal jobban fogom érezni magam egy jó verés után. Hogyan lehetséges az? Egyáltalán nem értettem. És fura, de így van. Nem mondhatom, hogy nagyon élveztem volna a tapasztalatot, és messzire mentem volna, hogy elkerüljem, de most… ez a biztonságos, fura, pírban fürdő, kielégítő érzés… A fejemet a kezembe temettem. Egyáltalán semmit nem értettem.
Edward visszajött. Nem tudtam a szemébe nézni. Lebámultam a kezeimre.
„Találtam babaolajat. Hadd kenjem be a fenekedet vele.” 
Mi?
„Ne… rendben leszek.”
„Isabella,”- figyelmeztetett, és éppen szemforgatásba kezdtem, amikor gyorsan magamra eszméltem.
Megfordultam, arccal az ágy felé. Odajött, mellém ült és gyengéden lehúzta a nadrágomat megint. Fel, le, mint a kurvák, jegyezte meg kisördögöm keserűen. Gondolatban megmondtam neki, hogy hova is menjen.
Edward babaolajat öntött a tenyerébe, és nagyon óvatosan bekente vele a fenekemet – sminklemosóból elvert fenék fájdalmának csillapításáig… ki gondolta volna?
„Szeretem a kezemet rajtad” – mondta… és egyet kellett értenem vele… én is.
„Kész.” – mondta, amikor befejezte, és finoman visszahúzta rám a nadrágot.
Az órámra néztem… 10:30 volt.
„Most elmegyek.”
„Kikísérlek” - még mindig nem tudtam ránézni.
Megfogta a kezem és a bejárati ajtóhoz vezetett. Szerencsére Rose nem volt itthon… valószínűleg még a családjával vacsorázott és igazán boldog voltam, amiért nem volt a közelben hogy hallja a történteket.
„Nem kell felhívnod Taylort?” – kérdeztem, továbbra is kerülve a szemkontaktust.
„Taylor 9 óra óta itt van. Nézz rám” – suttogta.
Küszködve ránéztem… de amikor megtettem, láttam hogy csodálattal néz rám… ugyanazzal a pillantással, mint amikor először voltam fölül… amikor szeretkeztünk…
„Nem sírtál” – mormolta és hirtelen megragadott és hevesen megcsókolt.
„Vasárnap” – suttogta, és ez egyben volt ígéret és fenyegetés.

Nincsenek megjegyzések: