Már nem lesz új fejezet

HA SZÜRKE 50 ÁRNYALATÁT KERESED, EZ ANNAK A KÖNYVNEK AZ ALAPTÖRTÉNETE!
NE REKLAMÁLD, HOGY A TWILIGHTBÓL ISMERTEK A NEVEK, MERT AZ ÍRÓJA EREDETILEG TWILIGHT FANFICTIONKÉNT ÍRTA MEG, TEHÁT Ő HASZNÁLTA AZ EDWARD ÉS BELLA NEVEKET, VALAMINT AZ EREDETI KARAKTEREK FIZIKA JELLEMZŐIT.

A MOTU fordítása 2013-ban befejeződött :)
2014 végén egy másik történetet kezdtünk fordítani, csak mert nekem tetszik, és mivel tetszik, úgy gondoltam, megosztom itt a történetet azzal, aki kíváncsi rá. Meg, hogy legyen élet a blogon.

2012. április 20., péntek

Hetvennegyedik fejezet

Az ébresztő a reggel hat órás forgalmi híreket harsogta, és én keservesen ébredtem nyugtalan álmomból, amelyben túl szőke és sötét hajú nők szerepeltek… nem igazán fogtam fel, miről is szólt az álmom… és hirtelen nem is érdekelt, mert Edward Cullen ölelt körül, bronzszínű feje a mellkasomon, keze a mellemen, lába keresztül vetve rajtam, leszorítva vele. Még aludt. Nagyon melegem volt. De nem foglalkoztam azzal, hogy kényelmetlenül éreztem magam. Óvatosan felemeltem a kezem, gyengéden beletúrtam a hajába. Megmozdult. Csillogó zöld szemek tekintetek rám, álmosan vigyorgott. Szent tehén… olyan imádnivaló.
„Jó reggelt, gyönyörűm” – mondta.
„Jó reggelt neked is” – mosolyogtam vissza rá.
Röviden megcsókolt, kibontotta magát rólam feltámaszkodott a könyökére és lenézett rám.
„Jól aludtál?”
„Igen, annak ellenére, hogy megszakítottad az alvásomat éjjel.”
Vigyora szélesebb lett.
„Hmmmmm. Bármikor megzavarhatsz ilyen módon” – csókolt meg gyorsan megint.
„Mi van veled? Te jól aludtál?”
„Veled mindig jól alszom, Isabella.”
„Nincs rémálmod?”
„Nincs.”
Elgondolkodtam, majd megkockáztattam egy kérdést.
„Miről szólnak a rémálmaid?”
Összeráncolta a szemöldökét, vigyora eltűnt. A francba – az a hülye kíváncsiságom.
„Oh… Valójában villanások a korai gyerekkoromból – vagy valami ilyen, ahogy Dr Banner mondja. Néhány élénk. Néhány kevésbé az.”
Hangja elhalkult, távolivá vált, szívtépő fájdalom suhant át arcán. Szórakozottan simogatni kezdte a kulcscsontomat, leterelve figyelmemet.
„Sírva és sikítva ébredsz belőle?” – próbáltam hiábavalóan tréfálkozni.
Nyugtalanul nézett rám.
„Nem Isabella. Én nem sírok, soha. Már amennyire vissza tudok emlékezni” – komorodott el, mint aki visszanéz távoli emlékeibe.
Oh, ne – az túl sötét hely a napnak ebben a részében.
„Van valamilyen boldog emléked a gyerekkorodból?” – kérdeztem gyorsan, főleg azért, hogy eltereljem a figyelmét. Eltöprengett, ujjai továbbra is a bőrömön siklottak.
„Vissza tudok emlékezi arra, hogy a kurva sütött valamit… emlékszem az illatra. Azt hiszem, születésnapi torta volt. Nekem. És ott van, amikor anyám és apám hazahozta Alice-t, és anyám mennyire aggódott, hogy mi lesz a reakcióm. DE egyből megkedveltem Alice babát. Első szavam az ő neve volt. És emlékszem az első zongoraórámra. Miss Kathie, az oktatóm szenzációs volt.”
„Azt mondtad, anyád mentett meg. Hogyan?”
Szeméből eltűnt az álmodozás, körülbelül úgy nézett rám, mintha nem lennék tisztában azzal a matematikai ténnyel, hogy kettő meg kettő az négy.
„Adoptált engem” – mondta egyszerűen.
„Amikor először találkoztunk, azt gondoltam, hogy ő egy angyal. Lágy fehér ruha volt rajta.. soha nem fogom elfelejteni. Igen, ez is egy boldog emlék. Ha ő nemet mondott volna Carlisle-nak…” – vont vállat és átnézett a vállán az ébresztőre.
„Ez az egész egy kicsit sok így korán reggelre” – mormogta.
„Megfogadtam, hogy megpróbálok többet megtudni rólad.”
„És ezt most? Azt hittem, azt szeretnéd tudni, hogy a kávét, vagy a teát kedvelem jobban” – vigyorgott.
„Végül is, egyféle módon már egész jól ismersz” – nyomta csípőjét sokat sejtetően hozzám.
„Igen, azt hiszem, egészen jól ismerlek így” – mondtam beképzelten és házsártosan egyben, ez még szélesebb vigyorgásra késztette.
„Oh, én azt hiszem, soha nem foglak eléggé ismerni ezen a téren” – mormolta.
„Tudod… van némi előnye annak, hogy melletted ébredhetek” – mondta lágyan, követ meglágyító csábítóan.
„Nem kellene felkelned?” – mondtam halkan, rekedt hangon. Jesszusom, mit csinál ez az ember velem…
„Ma reggel nem. Egy helyen akarok lenni ebben a pillanatban, Miss Swan” – ragyogtak a szemei érzékien.
„Edward!” – kaptam levegő után, ijedten.
Hirtelen felemelte magát, fölém került, visszanyomott az ágyba. Egyik kezével megragadta a kezeimet, felemelte a fejem fölé, és csókolni kezdte a nyakamat…
„Oh, Miss Swan” – lehelte a bőrömbe, amitől kellemes borzongás futott át rajtam. Másik keze végigsiklott testemen és lassan felhúzta hálóruhámat.
„Oh, hogy mit is szeretnék veled tenni…” – mormolta.
És elvesztem, a kihallgatás véget ért.

Mrs Cope letette elém a reggelire elkészített palacsintát és szalonnát, Edward elé az omlettet és szalonnát. Egymás mellett ültünk a reggeliző pultnál, kellemes csendben.
„Mikor fogok találkozni Laurent-el és mikor lökhetem keresztül az edzőtermén?” – kérdeztem. Edward vigyorogva nézett le rám.
„Attól függ, hogy szeretnél-e New Yorkba menni a hét végén, vagy sem. Kivéve, ha nem egyik kora reggeli vagy késő esti órában szeretnél vele találkozni ezen a héten. Megkérem Angelát, hogy egyeztessen időpontot, és majd szólok, hogy mikor mehetsz.”
„Angelát?”
„A személyi asszisztensemet.”
Oh, persze.
„Egy a sok szőkéd közül” – piszkálódtam.
„Ő nem az enyém. Csak nekem dolgozik. Te vagy az enyém.”
„És dolgozom neked” – morogtam savanyúan.
„Oh, igen” – grimaszolt, mintha elfelejtette volna – „Te is dolgozol.”
És széles, sugárzó mosolya ragadós volt.
„Laurent kickboxolni is megtaníthat” – figyelmeztettem gúnyosan.
„Igen? Azt gondolod van esélyed ellenem?” – húzta fel elbűvölten szemöldökét.
„Hajrá, Miss Swan” - mondta. Kimondottan boldog volt – ha összehasonlítjuk Irina távozása utáni hangulatával. Lenyűgöző volt. Lehet, a szex miatt volt mindez… lehet, az teszi ilyen vidámmá. Hátrapillantottam a zongorára, előidézve az éjszakai történéseket.
„Felemelted a zongora tetejét” – pirultam el saját megjegyzésem miatt.
„Éjjel csak azért csuktam le, hogy ne zavarjalak vele. Azt hiszem, nem működött – de örülök, hogy úgy történt” – húzódott kéjes mosolyra szája, ahogy bekapott egy falat omlettet.
Vérvörös lettem, de visszafintorogtam rá. Oh igen… a zongorán töltött mókás idők.
Mrs Cope áthajolt és az ebédemet tartalmazó papírzacskót elém tette. Szégyenlősen elpirultam megint.
„Későbbre, Bella. Tonhal jó lesz?”
„Igen. Köszönöm, Mrs Cope” – félénken mosolyogtam rá, amit melegen viszonzott, mielőtt elhagyta a nappalit… gondolom, hogy magunkban legyünk egy kis időre.
„Kérdezhetek valamit?” – fordultam vissza Edwardhoz.
Jókedve egy kissé lehalványult.
„Természetesen.”
„És nem leszel mérges?”
„Irináról van szó?”
„Nem.”
„Akkor nem leszek mérges.”
„De most egy kiegészítő kérdésem van.”
„Igen?”
„Ami vele függ össze.”
Égnek emelte szemeit.
„Mi az?” – mondta és már dühös is volt.
„Miért leszel ennyire dühös, ha róla kérdezlek?”
„Őszintén?”
Haragosan néztem rá.
„Azt hittem, mindig őszinte vagy velem.”
„Igyekszem az lenni.”
Szúrósan néztem rá.
„Ez nagyon kitérő válasz volt.”
„Mindig őszinte vagyok hozzád, Bella. Nem játszadozni akarok veled. Nos – nem ilyen jellegű játékokat” – helyesbített, égő szemekkel nézve rám.
„Milyen játékokat szeretnél játszani?”
Vigyorogva félrebiccentette fejét.
„Miss Swan, önt nagyon könnyű eltéríteni.”
Kuncogtam… igaza volt.
„Mr Cullen, ön igen sok tekintetben megzavarja az ember lányát.”
Vidáman csillogó zöld szemeibe néztem.
„A világ legkedvesebb hangja számomra, amikor kuncogsz, Isabella. Nos – mi is az igazi kérdés?” – kérdezte. Azt hiszem, magában kinevetett.
Megpróbáltam legörbíteni számat, hogy kimutassam nemtetszésemet, de igazán szerettem ezt a játékos Fifty-t – olyan mókás volt. Semmi nem hasonlít egy kis kora reggeli évődéshez, és ez tetszik nekem. Elgondolkodtam, megpróbáltam visszaemlékezni eredeti kérdésemre.
„Oh igen… csak hét végén találkoztál a szolgálóiddal?”
„Igen, ez így igaz” – mondta, idegesen rám pillantva.
Rávigyorogtam.
„Szóval, hétközben semmi szex?”
Felnevetett.
„Aha, szóval ez érdekel” – igazán megkönnyebbült.
„Mit gondolsz, miért edzek minden nap, Isabella?” – és ezúttal igazán kinevetett – de nem bántam. Vidáman meg szerettem volna ölelni magam. Újabb első alkalom – nos, már a sokadik.
„Nagyon elégedettnek tűnik önmagával, Miss Swan.”
„Az is vagyok, Mr Cullen.”
„Lehetsz is” – húzta el száját – „és most tessék reggelizni.”
Oh, a főnök Fifty… soha nincs elég távol.

Újból a Mercedesben ültünk. Taylor azt az utasítást kapta, hogy először engem tegyen ki, majd Edwardot. Stuart felfegyverkezve jött velünk.
„Nem azt mondtad, hogy a szobatársad bátyja ma érkezik?” – kérdezte Edward, majdnem közömbösen, hangja és arca nem árult el semmit.
„Oh – Jasper” – kaptam levegő után.
„Elfelejtettem. Edward, köszönöm, hogy emlékeztetsz rá. Vissza kell mennem a lakásunkba.”
Arca megnyúlt.
„Mikor?”
„Nem tudom biztosan, mikor érkezik.”
„Nem akarom, hogy bárhová is egyedül menj” – mondta élesen.
„Tudom” – motyogtam, és megálltam, hogy a szemeimet forgassam Mr Túlreagálásra.
„Stuart kémke... – ööö… vigyázni fog ma rám?” – néztem Stuartra szégyenlősen. Stuart füle elvörösödött.
„Igen” – csattant fel Edward, szemei fagyosak voltak.
„Ha a Saab-bal jöttem volna, könnyebb lenne” – morogtam sértődötten.
„Stuart autóval lesz, elvisz majd a lakásodra, amikor szükség lesz rá.”
„Nézd, szerintem Jasper valószínűleg felhív napközben. Majd elmondom neked, hogy lesz tovább, miután beszéltem vele.”
Rám nézett, nem szólt semmit… vajon mire gondolt?
„Rendben” – egyezett bele.
„Egyedül nem mehetsz sehova. Érted?” – fenyegetett meg hosszú ujjával.
„Igen, kedvesem.”
Halvány mosoly futott át arcán.
„És lehet, hogy jobb lenne, ha a telefonodat használnád – én arra küldöm majd az e-mailjeimet… ez megmenti a számítástechnikusomat egy érdekes délelőttől. Rendben?” – hangja gúnyos volt.
„Igenis Edward” – és megálltam, hogy ne forgassam a szememet. Viszonzásul rám vigyorgott.
„Nos, Miss Swan, azt hiszem, viszket a tenyerem.”
„Ah, Mr Cullen… az ön örökké viszkető tenyere. Mit tehetünk az ügy érdekében?” – provokáltam. Edward nevetett.
Előhúzta a telefonját. Nem csengett, biztos rezgő üzemmódban volt. Elhúzta a száját, ahogy meglátta a hívó számát a kijelzőn.
„Mi van?” – förmedt a vonal másik végén levőre, majd figyelmesen hallgatott. Nem tehettem mást, tanulmányoztam kedves vonásait… orra vonalát, ahogy a haja előrehullott homlokába… valami megzavarta titkos fixírozásomat, ami hitetlenségből csodálatba váltott. Figyelni kezdtem.
„Te most viccelsz? Mikor mondta ezt neked?…” – kuncogott Edward, majdnem kelletlenül.
„Nem, ne aggódj. Nem kell bocsánatot kérned. Örülök, hogy van logikus magyarázat. Nevetségesen alacsony összeg volt…Nincs kétségem afelől, hogy van valami ördögi terved.” – mosolyodott el.
„Jó… Viszlát” – hallgattatta el a telefont, aggodalmasa rám pillantott… de furcsa mód, megkönnyebbültnek tűnt.
„Ki volt az?” – kérdeztem.
„Tényleg tudni akarod?” – kérdezte csendesen.
De tudtam.
„Nem” – mormoltam, és kibámultam Seattle szürke reggelébe, hirtelen szánalmasan érezve magam. Miért nem hagyja már békén Edwardot?
„Hé” – nyúlt Edward a kezemért és megcsókolta minden ujjpercemet. Hirtelen… erősen megszívta a kisujjamat. Majd gyengéden megharapta. Szent varjú… hasam mélyén minden izom cseppfolyóssá vált és megfeszült egyszerre. Levegő után kaptam, idegesen néztem először Taylorra és Stuartra majd Edwardra, akinek a szemei elsötétültek… és lassan, érzékien elmosolyodott.
„Ne izgulj emiatt Isabella” – mormolta – „ő már a múlté.”
És csókot nyomott a tenyerem közepére, bizsergést szétküldve ezzel… az egész testembe… pillanatnyi sérelmem elfeledtem.


„’Reggelt, Bella” – mosolygott rám James, ahogy az íróasztalom felé tartottam.
„Csinos a ruhád.”
Elpirultam. A ruha az új ruhatáram része volt, szemtelenül gazdag barátom szívességéből. Ujjatlan, világoskék len anyagból volt, jól illett az alakomra. Magas sarkú krémszínű szandált viseltem hozzá. Edward szereti, ha magas sarkú van rajtam, azt hiszem.
Titokban elmosolyodtam a gondolatra, de hamar felöltöttem helyette üres, hivatali mosolyomat, ami a főnöknek szólt.
„Jó reggelt, James.”
Éppen szólni akartam a hivatali segédnek, hogy vigye a tegnap esti brosúrákat a nyomdába, amikor James kidugta a fejét az iroda ajtaján.
„Kaphatok egy kávét, Bella?”
„Természetesen.”
Kiballagtam a konyhába, ahol a recepciós Claire-be ütköztem, aki szintén kávét készített.
„Szia Bella” – mondta vidáman.
„Szia Claire.”
Rövid csevejt folytattunk a hét végi hosszan tartó családi összejövetelről, amit végtelenül élvezett. Én szégyenlősen beszéltem a vitorlázásról.
„A barátod igazi álomlovag, Bella” – mondta ábrándos tekintettel.
Erős késztetést éreztem, hogy égnek emeljem a szemem.
„Nem néz ki rosszul” – mosolyogtam.
És nevetésben törtünk ki.


„Jól elvoltál” – szidott le James, amikor szervíroztam a kávéját.
Oh!
„Sajnálom” – vörösödtem el… majd elgondolkodtam. Annyi ideig voltam távol, mit máskor. Mi a baja? Lehet, ideges valami más miatt.
James megcsóválta a fejét.
„Sajnálom, Bella. Nem akartalak leugatni, édes.”
Édes?
„Valami folyik a felső vezetésben, és én nem tudok semmiről. Tartsd nyitva a füledet, oké? Ha hallasz valamit… tudom, a lányok beszélnek” – vigyorgott rám. Rosszul éreztem magam tőle. Fogalma sincs róla, hogy mi lányok miről beszélünk – azonkívül tudtam, hogy mi történik.
„Elmondod nekem, ugye?”
„Persze” – motyogtam.
„A brosúrát elküldtem a nyomdába. Kettőre visszahozzák.”
„Nagyszerű. Tessék…” –adott át halom kéziratot.
„Mindegyik első fejezetéről egy szinopszist kérek, majd mehet iktatásba.”
„Beletemetkezem.”
Megkönnyebbültem léptem ki az irodájából, és ültem le az asztalomhoz. Nagyon nehéz dolog tudnia az igazat. Mit fog vajon tenni, ha rájön? Elhűlt a vérem. Valami azt súgta, hogy James teljesen ki fog borulni… Gyorsan a telefonomra pillantottam, és elmosolyodtam. E-mail Edwardtól.

Feladó: Edward Cullen
Tárgy: Napkelte
Dátum: 2009. június 16 09:23
Címzett: Isabella Swan
Szeretek rád ébredni reggel.
Edward Cullen
Teljesen & Egészen Megigézett CEO, Cullen Enterprises Holdings Inc

Azt hiszem az arcom kétfelé szakadt a széle mosolyomtól, benső istennőm meg hátra szaltózott a kanapéjáról.

Feladó: Isabella Swan
Tárgy: Naplemente
Dátum: 2009. június 16 09:35
Címzett: Edward Cullen

Kedves Teljesen és Egészen Megigézett
Én is szeretek rád ébredni. De én szeretek veled lenni az ágyban… és a liftekben és a zongorákon és a biliárdasztalokon és a hajókon, asztalokon, zuhanyozókban, kádakban és fura fakereszteken megbilincselve. És baldachinos ágyak vörös szatén ágyneműjén, csónakházakban valamint a gyerekkori hálószobákban.
Tiéd
Szex őrült és Kielégíthetetlen
xx

Feladó: Edward Cullen
Tárgy: Nedves számítógép
Dátum: 2009. június 16 09:37
Címzett: Isabella Swan
Kedves Szex őrült és Kielégíthetetlen
Éppen most köptem le kávéval a billentyűzetemet. Nem gondoltam, hogy ez valaha is megtörténik velem. Becsülöm a nőket, akik a földrajzra koncentrálnak. Ebből az egészből következtessek arra, hogy csak a testemet akarod?
Edward Cullen
Teljesen & Egészen Megigézett CEO, Cullen Enterprises Holdings Inc

Feladó: Isabella Swan
Tárgy: Kuncogok – és szintén nedves vagyok
Dátum : 2009. június 16 09:42
Címzett : Edward Cullen
Kedves Teljes sokkban levő
Mindig.
Dolgoznom kell.
Ne zavarj tovább.
SzŐ&K
xx

Feladó: Edward Cullen
Tárgy: Tényleg ne?
Dátum : 2009. június 16 09:50
Címzett : Isabella Swan
Kedves SzŐ&K
Mint mindig, óhajod parancs.
Tetszik, hogy kuncogsz és nedves vagy.
Később baby.
X
Edward Cullen
Teljesen & Egészen Megigézett, Sokkolt és Lenyűgözött
CEO, Cullen Enterprises Holdings Inc

Letettem a telefont és lekezdtem dolgozni.

Ebédidőben James megkért, hogy menjek el ebédért. Ahogy kiléptem az irodából, hívtam Edwardot.
„Isabella” – vette fel szinte rögtön. Hangja meleg és simogató volt. Hogy tud ez a férfi úgy hatni rám, hogy elolvadok? Még telefonon keresztül is?
„Edward, James megkért, hogy vigyek neki ebédet.”
„Lusta disznó” – zúgolódott Edward. Nem foglalkoztam vele, hanem folytattam mondanivalómat.
„Szóval, megyek, és hozok neki. Könnyebb lenne az élet, ha megadnád nekem Stuart telefonszámát. Akkor nem téged zavarnálak.”
„Oh, nem zavarsz, baby.”
„Egyedül vagy?”
„Nem. Hat ember bámul rám ebben a pillanatban, és igen kíváncsiak kivel beszélek.”
A szarba…
„Tényleg?” – akadt el szavam ijedtembe.
„Igen. Tényleg. A barátnőm” – közölte, eltartva a telefont a szájától.
Szent Varjú!
„Valószínűleg úgy gondolták eddig, hogy homokos vagy, ugye tudod.”
Nevetett.
„Igen, valószínűleg” – szinte hallatszott, hogy vigyorog.
„Ööö – jobb, ha megyek” – biztos voltam benne, hogy tudta, mennyire zavarban voltam, hogy félbeszakítom.
Újból nevetett.
„Szólok Stuartnak. Hallottál már a barátodról?”
„Még nem. Ön lesz az első, akinek szólok, Mr Cullen.”
„Jó. Később, baby.”
„Szia Edward” – mosolyogtam. Minden alkalommal, amikor ezt mondta, elmosolyodtam… nagyon nem Fifty-hez méltó volt, de valahogy mégis ő volt.

Amikor egy pillanat múlva kiléptem az épületből, Stuart az ajtónál várt.
„Miss Swan” – üdvözölt .
„Stuart” – biccentettem én is válaszképp, és kettecskén elindultunk a kifőzde felé.
Nem éreztem magam olyan kényelmesen, mint Taylorral. Stuart folyamatosan pásztázta az utcát ahogy végighaladtunk az épülettömb mellett. Ez engem is idegessé tett, azon kaptam magam, hogy utánzom őt. Lauren vajon errefelé van? Vagy mindannyiunkat megfertőzött Edward paranoiája? Ez is egy része Fifty-ségének? Mit nem adnék azért, hogy kileshessem egy Dr Bannerrel folytatott beszélgetését! Hátha rájönnék sok mindenre.
Semmi különleges nem volt körülöttünk, csak a szokásos Seattle-i ebédidő – az emberek sietek ebédelni, vásárolni, barátokkal találkozni. Láttam két fiatal nőt, akik találkozáskor összeölelkeztek. Eszembe jutott Rose. Hiányzott. Csak két hete ment el, de ez volt életem leghosszabb két hete. Nagyon sok minden történt – nem is fogja elhinni, ha elmesélem neki… nos, a szerkesztett, titoktartási szerződés szerinti variációt. Elgondolkodtam. Erről beszélnem kell Edwarddal… nem emlékszem, hogy láttam-e a szerződést a személyi anyagomban. Mit fog gondolni minderről Rose? Elsápadtam a gondolatra. Lehet, hogy Jasperrel visszajön… pillanatnyi izgalom futott át rajtam, de ezt rögtön el is fojtotta egy halvány emlék. Mintha azt is mondta volna Rose, hogy Emmettel marad még néhány napig Barbadoson.
„Hol áll, amikor csak vár és figyel?” – kérdeztem Stuartot, ahogy beálltunk a sorba. Stuart előttem állt, az ajtó felé nézett, továbbra is az utcát figyelte és azokat, akik bejöttek. Nyugtalanító volt.
„Egy kávézóban ülök, szemben az irodával Miss Swan.”
„Nem unalmas?”
„Nekem nem, asszonyom. Ez a munkám.” – válaszolt hűvösen.
Elpirultam.
„Ne haragudjon, nem úgy értettem…” – hangom elakadt ahogy megláttam kedves, megértő arckifejezését.
„Kérem, Miss Swan. Az a munkám, hogy megvédjem önt. És ez az, amit teszek és tenni fogok.”
„Szóval, semmi nyoma Lauren-nek.”
„Nincs, asszonyom.”
Elmerengtem.
„Honnan tudja, hogy hogy néz ki?”
„Láttam a fényképét.”
„Oh… van önnél egy?”
„Nincs, asszonyom” – megkopogtatta a homlokát – „Az emlékezetembe véstem.”
Természetesen.
Igazán szeretném alaposan megnézni Lauren fotóját. Kíváncsi voltam, Edward megengedi-e, hogy megnézzek egyet. Igen, valószínűleg – a saját biztonságom érdekében. Kifőztem egy tervet – kisördögöm kárörvendően és egyetértően bólogatott.

A brosúrák visszaérkeztek az irodába – és el kell ismernem, jól néztek ki. Fogtam egyet és bevittem James irodájába. James szeme felcsillant, nem tudtam, miattam vagy a brossúra miatt. Reméltem, hogy ez utóbbi az ok.
„Nagyon jól néz ki, Bella” – lustán lapozott végig rajta. „Igen, szép munka. Találkozol ma este a barátoddal?”
„Igen. Együtt élünk” – ami nagyjából igaz is olt, az adott pillanatban. És hivatalosan is beleegyeztem, hogy hozzá költözök, úgyhogy nem is volt hazugság. Reméltem, ennyi elegendő is volt James számára, hogy távol tartsa.
„Kifogásolná, ha elhívnálak egy gyors italra ma este? Hogy megünnepeljük elvégzett nehéz munkádat?”
„Valójában, egy barátom érkezik ma haza nyaralásból és… ööö – vacsorázni megyünk ma este.”
És minden este elfoglalt leszek, James…
„Értem” – sóhajtott, bár mondhatom, mérgesnek tűnt.
„Talán, amikor hazajövök New Yorkból, nos?” – húzta fel a szemöldökét várakozóan… és tekintete sokatmondóan elsötétedett.
Oh ne… Diplomatikusan mosolyogtam, elfojtva irtózásomat.
„Kérnél egy kávét vagy teát?”
„Kávét, köszönöm” – hangja halk és rekedt volt, mintha valami másra gondolt volna közben. Bassza meg. Úgy tűnik, esze ágában sincs visszavonulót fújni. Oh… Mit tehetnék?
Megkönnyebbülten és hosszan sóhajtottam, ahogy kijöttem James irodájából. Feszültté tesz engem James. Edwardnak igaza volt vele kapcsolatban, és egy részem dühös is volt, hogy igaza volt.
Leültem az asztalomhoz. Abban a pillanatban megszólalt a telefonom – nem ismertem fel a számot.
„Bella Swan.”
„Helló, darling...!” – Jasper vontatott hangja meglepett.
„Jasper! Hogy vagy?” – éppen csak nem sikítottam örömömben.
„Örülök, hogy visszajöttem. Komolyan elteltem a napfénnyel és a rumpunccsal, és azzal, hogy az ikertestvérem végképp szerelembe esett a nagyfiúval. Pokoli volt, hidd el, Bella.”
„Oh, persze, a tenger, a napfény a rumpuncs… úgy hangzik, mint Dante Pokla” – vihogtam.
„Hol vagy?”
„A Sea Tac-on, várom a csomagomat. Mit csinálsz?”
„Dolgozom. Igen, alkalmazásban vagyok” – reagáltam szusszanására.
„Nos, idejössz a kulcsokért? Majd később találkozhatunk otthon.”
„Jól hangzik. Körülbelül negyvenöt perc múlva nálad leszek – vagy egy óra múlva? Hova menjek?”
Gyorsan megadtam neki a SIP címét.
„Gyere gyorsan, Jasper.”
Mmi? Csak nem Jasper is…? De eszembe jutott, hogy most töltött egy hetet Emmett társaságában. Gyorsan e-mailt írtam Edwardnak.

Feladó: Isabella Swan
Tárgy: Látogató a Napfényes Területekről
Dátum: 2009. június 16 14:55
Címzett: Edward Cullen
Kedves Teljesen és Egészen Megigézett, S&L!
Jasper megérkezett, idejön a lakáskulcsért. Tényleg szeretnék meggyőződni róla, hogy minden rendben van-e vele. Nem jönnél el munka után értem? Együtt elmehetnénk hozzám és azután mindahányan elmehetnénk valamit enni. Az én költségemre?
A Te
Bellád x
Még mindig SzŐ&K
Isabella Swan
James Smith asszisztense, kinevezett szerkesztő, SIP

Feladó: Edward Cullen
Tárgy: Vacsora
Dátum : 2009. június 16 15:05
Címzett : Isabella Swan
Úgy tűnik, ez a terv elfogadható számomra. Kivéve, hogy Te fizessél!
Én fizetek.
Megyek érted 6-kor.
Ui: miért nem a telefonodat használod???
Edward Cullen
Teljesen és Egészen Bosszús, CEO, Cullen Enterprises Holdings Inc

Feladó: Isabella Swan
Tárgy: Főnökösdi
Dátum : 2009. június 16 15:11
Címzett : Edward Cullen
Oh, ne légy ilyen mogorva és barátságtalan.
Minden kódolva van.
Találkozunk 6-kor.
Bella x
Isabella Swan
James Smith asszisztense, kinevezett szerkesztő, SIP

Feladó: Edward Cullen
Tárgy: Őrjítő nő
Dátum : 2009. június 16 15:18
Címzett : Isabella Swan
Mogorva és barátságtalan!
Majd adok én neked mogorvaságot és keresztet…
És nagyon várom a pillanatot.
Edward Cullen
Teljsen és Egészen méginkább Bosszús de valamilyen ismeretlen oknál fogva mosolygó
CEO, Cullen Enterprises Holdings Inc

Feladó: Isabella Swan
Tárgy: Ígérgetés, ígérgetés
Dátum : 2009. június 16 15:23
Címzett : Edward Cullen
Tegye Mr Cullen… én is várakozással tekintek felé. :D.
Bella x
Isabella Swan
James Smith asszisztense, kinevezett szerkesztő, SIP

Nem válaszolt, de nem is számítottam rá. Elképzeltem, ahogy morgolódik az összevissza jelektől, és a gondolat hatására elmosolyodtam. Röviden elálmodoztam azon, hogy mit is tenne velem… de azon kaptam magam, hogy fészkelődök a székemben. Kisördögöm csalódottan pislogott rám félszemüvege felett – gyerünk dolgozni.
Egy kicsivel később megcsördült a telefonom. Claire a recepcióról.
„Egy igazi jóképű srác van itt a recepción, hozzád jött. Azt hiszem, ki kell egyszer mennünk inni valamit, Bella – úgy látom, ismersz néhány jóképű pasit” – sziszegte összeesküvő módon a telefonba.
Jasper!
Kimarkoltam a kulcsokat a táskámból és kirohantam az előtérbe. Szent szar – Jasper a zöld bőrkanapén, napszítta szőke hajjal, barna bőrrel, amiért gyilkolni tudnék és ragyogó mogyorószínű szemekkel. Abban a pillanatban, ahogy felpillantott rám, álla leesett. Felpattant és felém indult.
„Wow, Bella…” – nézett rám tűnődve és ,megölelt.
„Jól nézel ki” – vigyorogtam fel rá.
„Te meg… olyan… más vagy. Idősebb… kifinomultabb… Mi történt? Megváltoztattad a frizurád? A ruhák? Nem tudom Swan – de dögösen nézel ki!”
Mérgesen elvörösödtem.
„Oh, Jasper. Csak a munkaruhám van rajtam” – zsémbeskedtem. Eközben Claire felhúzott szemöldökkel és fanyar mosollyal nézett ránk.
„Milyen volt Barbados?”
„Mókás” – felelte Jasper.
„Mikor jön vissza Rose?”
„Ő és Emmett pénteken érkeznek. Nagyon komolyan veszik egymást” – forgatta szemeit Jasper.
„Hiányzik Rose.”
„Igen? Na és hogy haladsz Mr Mogullal?”
„Mr Mogul?” – vihogtam – „Nos, érdekesen. Ma este elvisz bennünket vacsorázni.”
„Király” – Jasper elégedettnek látszott. Pfuj!
„Tessék…” – adtam át a kulcsokat neki.
„Tudod a címet?”
„Ja. Később…” – hajolt le és puszit nyomott az arcomra.
„Emmettől szedted?”
„Ja, átveszi az ember.”
„Igen. Akkor… később” – mosolyogtam rá ahogy összeszedte hatalmas válltáskáját a kanapé mellől és kivonult az épületből.
Amikor megfordultam, James nézett rám az előtér távolabbi sarkából, arca kifejezéstelen volt. Ragyogó mosolyt küldtem felé, ahogy visszavonultam az asztalomhoz. Éreztem, ahogy szemét végig rajtam tartotta. Ez kezdett nagyon idegtépővé válni. Mit tegyek?… fogalmam nem volt. Várnom kell, amíg Rose visszaérkezik. Biztos, hogy lesz valami ötlete. A gondolat elűzte zord hangulatomat. Felvettem a következő kéziratot.

Hat előtt öt perccel megcsörrent a telefonom. Edward.
„A mogorva és barátságtalan itt van” – mondta. Elvigyorodtam. Még mindig játékos kedvében volt Fifty-m. Benső istennőm tapsikolt jókedvében, mint egy apró gyerek.
„Nos itt a szex őrült és kielégíthetetlen. Jól értem, hogy kint vársz?” – kérdeztem szárazan.
„Igen, tényleg itt vagyok, Miss Swan. Várom az önnel való találkozást.”
Kihallatszott hangjából a csábító hév, amitől a szívem vadul kalapálni kezdett.
„Ditto, Mr Cullen. Rögtön kint leszek” – tettem le.
Kikapcsoltam a számítógépemet, összeszedtem a táskámat, kardigánomat.
„Mára befejeztem, James” – kiabáltam.
„Rendben Bella. Köszönöm a mai napot, édes! Jó szórakozást ma estére.”
„Neked is.”
Miért nem tud mindig ilyen lenni…? Nem értettem őt.
A Mercedes a járda mellett parkolt. Edward kinyitotta a hátsó ajtót ahogy feltűntem. Oh, istenem… hihetetlenül szép volt. Zakóját levette, csak a szürke nadrág volt rajta… a kedvencem, ami olyan jól hullik alá a csípőjén… olyan… hogy létezik, hogy ez a görög isten az enyém lehet? Azon vettem észre magam, hogy vigyorgok, mint valami idióta – válaszként az ő idétlen vigyorára. Egész nap úgy viselkedett, mint egy barát, aki szerelmes… belém szerelmes. Ez az imádni való, bonyolult, törékeny férfi szeret engem és én őt… öröm ébredt bennem váratlanul, és élveztem a pillanatot, amikor egy rövid időre úgy éreztem, hogy le tudnám győzni a világot.
„Miss Swan, pontosan olyan elbűvölően néz ki, mint reggel” – húzott a karjába Edward és alaposan megcsókolt.
„Mr Cullen… ön is.”
„Menjünk a barátodért.”
Rám mosolygott és kinyitotta nekem az ajtót.
Ahogy Taylor a lakásom felé hajtott, Edward elmesélte a napját – egy sokkal jobb napot, mint a tegnapi volt, úgy tűnt. Elismerően néztem rá, ahogy kísérletet tett arra, hogy elmagyarázzon nekem valamilyen áttörést, amit a környezetvédelmi tudományos kutatás területén tett a WSU. Szavaiból keveset értettem, de meghódított szenvedélyével és érdeklődésével, amivel a téma iránt viseltetett. Lehet, így kell a dolgoknak lenniük… jó napok és rossz napok… és ha a jó napok ilyenek, nos nem fogok sokat ellenkezni.
Edward egy papírlapot adott a kezembe.
„Ezekben az időpontokban szabad a héten Laurent” – mondta.
Oh!
Ahogy bekanyarodtunk a lakásom elé, előhalászta zsebéből a telefonját.
„Cullen,” – jelentkezett be – „Kate, mi az?” – figyelmesen hallgatott. Úgy tűnt fontos beszélgetés lesz.
„Bemegyek Jasperért. Két perc” – tátogtam Edward felé és feltartottam két ujjamat.
Bólintott… nyilvánvalóan lefoglalta a telefon.
Taylor melegen mosolyogva nyitotta az ajtómat. Rávigyorogtam. Jesszusom, még Taylor is érzi. Megnyomtam a kaputelefon gombját és boldogan kiabáltam bele.
„Hahó, Jasper, én vagyok. Engedj be.”
Az ajtónyitó berregett, felszaladtam a lakásba. Eszembe ötlött, hogy szombat reggel óta nem voltam itt… mennyire távolinak tűnt…
Jasper volt olyan kedves és nyitva hagyta a lakás ajtaját. Beléptem – nem tudtam miért, hirtelen megdermedtem. És ekkor vágott belém a felismerés. Egy sápadt, sovány alak állt a konyhában, apró revolverrel a kezében.
Lauren.
Egykedvűen nézett rám.

Nincsenek megjegyzések: